„Group B“ monstrai iki šiol kaitina automobilių entuziastų vaizduotę ir priverčia svajoti apie modernų „Group B“ analogą. Po keletos itin skaudžių nelaimių, kuriose nukentėjo ne tik žiūrovai, bet ir talentingi lenktynininkai, tarptautinė automobilių sporto federacija nusprendė, jog atėjo metas sustabdyti „Group B“ egzistavimą, o jos vietą užleisti saugesniems ir lėtesniems „Group A“ reglamentą atitinkantiems bolidams. Nors „Group A“ reglamentas pirmą kartą buvo pristatytas 1982 metais, tačiau milžiniškas šios grupės sąstatas pajudėjo tik 1986 metais.
„Group A“ buvo įdomi tuo, jog visi automobiliai dalyvavę varžybose buvo panašūs į tuos, kuriuos galėjome pamatyti bendro naudojimo keliuose. Žinoma, jie turėjo galingesnius variklius, mažiau komforto įrangos, tačiau „Group A“ reglamentą atitikę bolidai turėjo žymiai daugiau bendrų bruožų su savo giminaičiais iš naujų automobilių atstovybės negu „Group B“ monstrai.
„Group A“ išpopuliarėjimas labai greitai paskatino gamintojus dalyvauti pasaulio ralio čempionate. „WRC“ varžybose atsirado ne tik atsinaujinusi „Lancia“ komanda. Pirmenybėse dalyvavo „Ford“, „Mazda“, „Toyota“, „Audi“, „Volkswagen ir net „Renault“ gamyklinės komandos, kurios turėjo tik vieną tikslą - laimėti čempionatą.
Aukščiausio lygio varžybose savo laimę taip pat bandė ne viena privati komanda, kuri norėjo įrodyti, jog savo galimybės niekuo nenusileidžia pajėgioms gamyklinėms ekipoms. Vienas iš jų - „Rothmans BMW Motul“ komanda, kuri savo dispozicijoje turėjo „Prodrive“ specialistų paruoštą „BMW M3“. Galiniais ratais varomą kupė, kurio ratus suko maždaug 300 arklio galių išvystančių jėgainių. Komponuotė neįprasta, ypač pažvelgus į konkurentų automobilių parką, kuriame dominavo mašinos su keturių varančiųjų ratų pavara.
Kadangi šios privačios komandos pagrindinis rėmėjas buvo alyvos gamintoja „Motul“, pagrindinį vaidmenį už bolido vairo atliko Prancūzijoje gimęs ir užaugęs Bernardas Beguinas. Mažai kam žinomas lenktynininkas, kuris per visą savo karjerą dalyvavo vos 16-koje ralių ir iškovojo tik vieną ir vienintelę pergalę. O toji pergalė buvo pasiekta 1987 metais, Prancūzijos ralyje, vairuojant „BMW M3“ automobilį.
Deja, tai buvo pirmoji ir paskutinė „BMW“ pergalė pasaulio ralio čempionate, nes sekančiuose 1987 metų „WRC“ sezono etapuose sau lygių neturėjo „Lancia“ ekipa su „Delta Integrale“. „Lancia“ per 1987 metų sezoną sugebėjo laimėti net 10 etapų iš 13!