• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Žaliuoju pragaru vadinama lenktynių trasa Vokietijoje yra kone geriausias išbandymas bet kokiam, ambicijas į sportiškumą demonstruojantiems automobiliams. Apie gerą pasirodymą šioje trasoje svajoja kiekvienas automobilių konstruktorius, todėl nenuostabu, jog klaidų neatleidžiančios trasos duonos paragavo ir vienas naujausių „BMW M“ padalinio kūrinių – „M2“ kupė.

Žaliuoju pragaru vadinama lenktynių trasa Vokietijoje yra kone geriausias išbandymas bet kokiam, ambicijas į sportiškumą demonstruojantiems automobiliams. Apie gerą pasirodymą šioje trasoje svajoja kiekvienas automobilių konstruktorius, todėl nenuostabu, jog klaidų neatleidžiančios trasos duonos paragavo ir vienas naujausių „BMW M“ padalinio kūrinių – „M2“ kupė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Dėvėdamas „Slick“ tipo padangas ir prie vairo sėdinti „BMW M“ padalinio plėtros inžinieriui Jorgui Weidingeriui, „BMW M2“ vieną Niurburgringo trasos ratą praskriejo per 7 minutes ir 38,71 sekundės.

REKLAMA

Pernai, šioje trasoje apsilankęs ankstesnės kartos „BMW M2 Competition“ ratą įveikė per 7 minutes ir 52,36 sekundės, t. y. daugiau nei 13 sekundžių lėčiau nei dabartinė versija.

Dar prieš iškeliaujant į trasą, automobilis turėjo apsilankyti TUV patikroje, BMW bandymų centre. Ten esantys automobiliai kruopščiai patikrinami ir pasveriami. Technikai viską dokumentuoja ir fotografuoja. Atlikus tai, galima važiuoti į trasą, tačiau tik su viena sąlyga – tam turi būti tinkamos oro sąlygos.

REKLAMA
REKLAMA

Vis dėlto komandai, kuri pagerino rekordą su „BMW M2“, teko kovoti ir su nepalankiomis oro sąlygomis. Ankstyvą rytą, bandymo dieną, oro temperatūra siekė apie nulį, o saulei išlindus ji pakilo iki vos 7 laipsnių šilumos.

Automobilį vairuoti turėjęs Jorgas Veidingeris tvirtino, kad į trasą jis būtų išvažiavęs bet kokiu oru, tačiau ne viskas priklausė tik nuo jo. Jis taip pat buvo priklausomas nuo septynių žmonių komandos, kuri turėjo paruošti automobilį likus mažiausiai 24 valandoms iki važiavimo ir vėliau išanalizuoti eksploatacinius duomenis. Be jų rekordas negalėjo būti homologuotas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pasibaigus treniruotėms ir apšilimo ratui, automobiliui buvo pakeistos padangos, pripildytas bakas, o vairuotojui buvo palinkėta sėkmės.

Visus 154 lenktynių trasos posūkius įveikus nepriekaištingai, „BMW M2“ tapo naujuoju Niurburgringo kompaktinių automobilių klasės rekordininku. Vokiškas kupė perėmė lyderio karūną iš „Audi RS3“ sedano, kuris 2021 m. rugpjūtį šią trasą įveikė per 7 minutes ir 40,748 sekundės.

Gamintojas tvirtina, jog trasoje važiavęs automobilis buvo absoliučiai standartinis. Tai reiškia, jog „BMW M“ padalinio darbuotojai į „M2“ nesumontavo papildomų saugos lankų ir į pagalbą nepasitelkė papildomų priemonių, kurios automobilį trasoje padarytų greitesnį.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų