JAV automobilinis leidinys paskelbė sensacingą žinią, kad vokiečių kompanija „BMW“ ruošiasi gaminti automobilius, kuriuose variklis suks priekinės ašies ratus.
Šiuo metu daugelis pasaulio kompanijų tik didžiulius sedanus ar kategoriškus „sportininkus“ aprūpina galinių ratų pavara, tuo tarpu „BMW“ modelių gamoje net ir mažiausio 1-os serijos hečbeko variklis suka galinius automobilio ratus. Vadinamoji klasikinė komponuotė jau tapo viena iš „BMW“ vertybių ir šių automobilių filosofijos dalimi. Tačiau, panašu, artėja vertybių perkainavimo metas.
Pasaulio automobilių gamintojai kurdami kompaktiškus automobilius jau seniausiai renkasi komponuotę, kur variklis suka priekinius ratus. Tokį automobilį paprasčiau projektuoti, paprastesnis gamybos procesas. Tai puikiai supranta ne tik „BMW“ inžinieriai, bet ir visas išlaidas skaičiuojantys rinkodaros specialistai.
Amerikos leidinio žurnalistai pranešė, kad naujos kartos 1-os serijos „BMW“ jau bus su priekinių ratų pavara. Dalį „BMW“ markės automobilių gerbėjų ši naujiena nuliūdins, tačiau kompanijos rinkodaros specialistai mano, kad didžioji dalis „BMW“ pirkėjų tokių pokyčių net nepastebės. Visko gali būti, nes tai įrodo dar pavasarį atlikta apklausa.
Pavasarį „BMW“ atstovai firminėse remonto dirbtuvėse klausė 1-os serijos automobilių šeimininkų, kurios ašies ratus suka jų automobilių variklis. Pasirodo, ir Europoje ir JAV, 80 procentų šių automobilių vairuotojų šventai tikėjo, kad jų „BMW“ variklis suka priekinius ratus. Tuomet „BMW“ vykdantysis direktorius Norbertas Reithoferis šiuos rezultatus mandagiai pavadino „netikėtais“. Iš tikrųjų, kompanijai, kuri visuomet didžiavosi net ir nedideliais klasikinės komponuotės automobiliais, tai buvo tarsi smūgis žemiau juostos. Tad nenuostabu, kad naujas 1-os serijos „BMW“ jau bus kaip ir didžioji dalis visų kitų automobilių.