Nors „BMW“ ir „Honda“ neturi nieko bendro, tačiau štai šio „BMW 2002“ savininkas mano kitaip. Jis į savo atrestauruotą „BMW 2002“ sumontavo ne naujesnį ir modernesnį „BMW“ agregatą. Jo vietą užėmė japoniškas „Honda“ motoras, kuris kadaise išvystė 240 arklio galių.
Japoniškas variklis nėra vienintelis šio „BMW 2002“ išskirtinumas. Jis taip pat turi turbiną, praplatintas arkas, „T37“ ratlankius ir orinės pakabos sistemą, kuri leidžia lengvai ir švelniai prisiglausti prie asfalto.
„Honda S2000“ iki šiol laikomas vienu geriausiu japoniškos markės sportišku modeliu. Net ir praėjus šešeriems metams nuo gamybos nutraukimo, „Honda S2000“ iki šiol išlieka populiarus automobilių entuziastų tarpe.
Tačiau „Honda S2000“ yra įdomus automobilis ir dėl dar vienos priežasties. Kai „Honda“ šį automobilį pristatė 1999 metais, jis visame pasaulyje išgarsėjo dėl savo galingo atmosferinio variklio. Tiesą sakant, anuomet tai buvo vienas galingiausių 4 cilindrų atmosferinių variklių. 2.0 litrų, 4 cilindrų motoras išvystė net 240 arklio galių ir pasiekdavo net 8000 sūkių ribą. Fantastika!
„Honda S2000“ iki šiol laikomas vienu geriausiu japoniškos markės sportišku modeliu. Net ir praėjus šešeriems metams nuo gamybos nutraukimo, „Honda S2000“ iki šiol išlieka populiarus automobilių entuziastų tarpe.
Tačiau „Honda S2000“ yra įdomus automobilis ir dėl dar vienos priežasties. Kai „Honda“ šį automobilį pristatė 1999 metais, jis visame pasaulyje išgarsėjo dėl savo galingo atmosferinio variklio. Tiesą sakant, anuomet tai buvo vienas galingiausių 4 cilindrų atmosferinių variklių. 2.0 litrų, 4 cilindrų motoras išvystė net 240 arklio galių ir pasiekdavo net 8000 sūkių ribą. Fantastika!