Agentūros duomenimis, šiuo metu mažiausiai keturi tanklaiviai pakeitė pavadinimus, taip pat Rusijos vėliavą – į Gabono: „Kemerovas“ vietoj „NS Columbus“, „Belgorodas“ vietoj „NS Bravo“, „Kaliningradas“ vietoj „NS Captain“ ir „Krasnojarskas“ vietoj „NS Creation“.
Naftos tanklaiviai dažnai keičia savo pavadinimus po sankcijų įvedimo, kad nebebūtų sankcijų duomenų bazių sąrašuose, nors juos vis tiek galima identifikuoti pagal unikalius ir nekeičiamus Tarptautinėje jūrų organizacijoje užregistruotus numerius.
Pažymima, kad Rusija, gabendama naftą, labai priklauso nuo milžiniško „Sovcomflot“ tanklaivių laivyno.
Didžiausio pasaulyje laivų brokerio „Clarkson Research Services Ltd.“ padalinio duomenimis, Rusijos bendrovė tebėra didžiausia pasaulyje „Aframax“ tanklaivių, kurių kiekvienas gali gabenti apie 700 000 barelių naftos, savininkė.
„Sovcomflot“ vasario mėnesį buvo įvestos JAV sankcijos. 14 jos tanklaivių taip pat buvo įtraukti į JAV Iždo departamento sąrašą, todėl bendras laivų, kuriems taikomos sankcijos, skaičius išaugo iki 21.
Kaip anksčiau pranešė „Ukrinform“, Švedijos užsienio reikalų ministerija perspėjo, kad Rusija, plukdydama pasenusius tanklaivius per Baltijos jūrą, gali sukelti ekologinę katastrofą, ir paragino nustatyti naujas taisykles bei mechanizmus, kurie padėtų užkirsti tam kelią.