15 proc. augimas ir pasiruošimas plėtrai – taip pirmojo pusmečio rezultatus apibūdina Linas Čereška, „BIOK Laboratorija“ direktorius. 2009m. pirmojo pusmečio įmonės pajamos siekia 6,28mln. litų ir rodo 15 proc. augimą lyginant su praėjusių metų to paties laikotarpio rezultatais.
Tarp pagrindinių augimą įtakojusių veiksnių L. Čereška įvardijo didėjantį vartotojų pasitikėjimą lietuviška kosmetika, palankų „BIOK Laboratorijos“ prekinių ženklų kainos ir kokybės santykį bei kuriamų produktų novatoriškumą. Anot įmonės direktoriaus, ne mažiau įtakos augimui turėjo ir nuolatinis naujų produktų pasirodymas rinkoje.
Metus „BIOK Laboratorija“ pradėjo pristatydama naują „Rasa“ veido priežiūros produktų liniją, skirtą probleminei odai. Pavasarį pasirodė pirmoji lietuviškos kosmetikos priemonių linija vyrams – „Aras“. Vasaros pradžioje naujais produktais, skirtais jautrios kūno odos priežiūrai, papildyta ir „Rasa“ kūno kosmetikos priemonių linija.
Artimiausias pusmetis įmonei ne mažiau ambicingas: birželio mėnesį „BIOK Laboratorijoje“ buvo įdiegta novatoriška fasavimo bei gamybos įranga, leisianti operatyviau patenkinti išaugusius vartotojų poreikius ir lanksčiau reaguoti į naujas galimybes. Jau rudenį vartotojai turėtų išvysti apie dvidešimt naujų produktų.
Pabrėždamas, jog įmonė lieka ištikima savo vizijai būti kuriančia laboratorija, L. Čereška tikina, jog „BIOK Laboratorija“ neapsiriboja naujų produktų kūrimu Lietuvos rinkai. Įmonės artimiausiuose planuose – eksporto plėtra. Šių metų liepos mėnesį suteikta parama pagal priemonę „Naujos galimybės“, anot įmonės direktoriaus, bus skirta užsienio rinkų analizei, kosmetikos produktų eksporto plėtros strategijai ir į užsienio rinkas orientuotai rinkodaros medžiagai sukurti.
Įmonei priklauso šie prekių ženklai: „Margarita“, „Rasa“, „Aras“, „Thai“ ir „Yzy Stop“. Įmonėje dirba 48 darbuotojai.