Dėl besitęsiančio Suomijos aviakompanijos „Finnair“ orlaivių įgulos narių streiko skrydžių bendrovės klientai prašomi įdėmiai stebėti skrydžių grafiko pakeitimus, o norintieji galės atsiimti už bilietus sumokėtus pinigus ar pakeisti skrydžio datą.
Lapkričio pabaigoje Suomijos lėktuvų palydovų sąjunga pradėjo streiką, kai nepavyko susitarti dėl naujos kolektyvinės darbo sutarties. Streiko metu oro linijų kompanija, pasitelkdama kitų skrydžių bendrovių pajėgumus, vykdo 40 proc. skrydžių.
Pasak „Finnair“ pardavimų vadovo Lietuvai Arūno Skujos, laukti priverstiems keleiviams kompanija siūlo nemokamą maitinimą, taip pat, jei reikia, yra pasirūpinama ir nakvyne viešbutyje.
A. Skujos teigimu, aviakompanijos skrydžių tvarkaraštis gali kisti paskutinėmis minutėmis, todėl keleiviams rekomenduojama stebėti skrydžių informaciją bendrovės svetainėje www.finnair.fi/info, o tie keleiviai, kurie turi įsigiję bilietus skrydžiams iki šių metų gruodžio 10 dienos, gali kreiptis dėl pinigų už nepanaudotus bilietus grąžinimo, užpildydami prašymą internete.
Skrydžių kompanija savo klientams, turintiems bilietus iki šių metų gruodžio 12 dienos, esant poreikiui, siūlo pakeisti kelionės laiką į bet kurią kitą datą iki 2011 m. kovo 31 dienos. „Finnair“ atstovas Lietuvoje tikino, jog bendrovė ieško būdų, kad streiko metu keleiviai galėtų tęsti savo kelionę kitais maršrutais, pirmenybę teikiant grįžtantiems namo.
Septynioliktus metus Lietuvoje veikianti Suomijos oro linijų kompanija pirmadienį pranešė, jog Suomijos palydovų sąjungos atstovams nesutikus su valstybės derybininko pateiktu siūlymu dėl naujo kolektyvinės darbo sutarties projekto, aviakompanijos „Finnair“ orlaivių įgulos nariai toliau tęsia streiką. Derybų atnaujinimo data neaiški.
Dėl organizacijos siūlytų kolektyvinės sutarties pakeitimų bendrovės „Finnair“ sąnaudos išaugtų daugiau nei penktadaliu. Kompanija dėl streiko kasdien patiria iki 2,5 mln. eurų (apie 8,6 mln. litų) nuostolių. Bendrovėje „Finnair“ dirba apie 2 tūkst. skrydžių palydovų.