Visureigiškas kabrioletas – ypatingai keistai skambantis apibrėžimas, kuris kone idealiai apibūdina „ACM Automobili“ dirbtuvėse gimusį ratuotį.
Vargu ar dešimtmetį gyvavusią kompaniją būtų galima pavadinti rimtu automobilių gamintoju. „ACM Automobili“ labiau priminė specializuotas dirbtuves, kuriose buvo kuriami netradicinės išvaizdos ir paskirties mašinos. Ir štai šis „Biagini Passo“ yra vienas iš jų.
Dabar galime tik spėlioti kas italų bendrovę paskatino imtis tokio projekto, tačiau „Biagini Passo“ ir „Volkswagen T-Roc“ kabrioletas turi vieną bendrą bruožą – automobilyje esančius komponentus, kurie atvyko iš tų pačių tiekėjų.
Bendrovės darbuotojai po gana ilgai trukusių diskusijų galutinai nusprendė, jog būsimas visureigis bus sulipdytas iš skirtingų „Volkswagen“ automobilių, o tiksliau – pirmosios ir antrosios kartos „Golfų“, mat būtent šie du modeliai turėjo tai ko „ACM Automobili“ inžinieriams reikėjo.
Labai gerai įsižiūrėję į „Biagini Passo“, labai greitai turėtumėte atrasti keletą panašumų su pirmos kartos „Golf“ kabrioletu, nes automobilio kėbulas priklauso ne bet kam, o pirmos kartos kartos „Golf“ kabrioletui. Skirtumai slypi tik priekiniuose (atkeliavo iš „Fiat Panda“) ir galiniuose (atkeliavo iš „Opel Kadett“) žibintuose bei radiatoriaus grotelėse.
Tuo tarpu automobilio važiuoklė, keturių varančiųjų ratų pavara bei variklis buvo pasiskolinti iš padidinto pravažumo „
Volkswagen Golf Cross Country“. „ACM Automobili“ darbuotojams teliko viską sudėti į savo vietas ir tikėtis, jog jų neeilinis kūrinys sulauks komercinės sėkmės.
Vis dėlto, netradicinės išvaizdos ir paskirties automobilis gavo tai ko nusipelnė – iškeliavo užmarštin. Remiantis oficialiai prieinamais duomenimis, italai pagamino daugiau nei 60 visureigiško kabrioleto vienetų. Nutraukus kabrioleto gamybą, savo veiklą nutraukė ir „ACM Automobili“.