• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jeigu dievinate atmosferinius „Porsche 911“ variklius, pranešime jums blogą žinią. Kitais metais debiutuosiantis atnaujintas „Porsche 911“ modelis, išskyrus „GT3“ versiją, bus komplektuojamas tik su turbininiais motorais. 
„Porsche“ inžinieriai ruošiasi sumažinti dabartinių 6 cilindrų variklių darbinį tūrį nuo 3,4 iki 2,9 litro, tačiau suporavus šį motorą su galinga turbina, opozicinio agregato pajėgumas sieks 400 arklio galių.
„Carrera S“ modelis toliau naudos 3,8 litro, tačiau šio motoro galingumas išaugs iki maždaug 530 arklio galių ir 700 Nm.
Pati galingiausia - „911 Turbo“ versija turės maždaug 600 arklio galių išvystantį motorą. O tai reiškia, kad „911 Turbo“ bus labai, labai greitas automobilis.
Įdomu, kada pasibaigs turbininių variklių era.

Jeigu dievinate atmosferinius „Porsche 911“ variklius, pranešime jums blogą žinią. Kitais metais debiutuosiantis atnaujintas „Porsche 911“ modelis, išskyrus „GT3“ versiją, bus komplektuojamas tik su turbininiais motorais. 
„Porsche“ inžinieriai ruošiasi sumažinti dabartinių 6 cilindrų variklių darbinį tūrį nuo 3,4 iki 2,9 litro, tačiau suporavus šį motorą su galinga turbina, opozicinio agregato pajėgumas sieks 400 arklio galių.
„Carrera S“ modelis toliau naudos 3,8 litro, tačiau šio motoro galingumas išaugs iki maždaug 530 arklio galių ir 700 Nm.
Pati galingiausia - „911 Turbo“ versija turės maždaug 600 arklio galių išvystantį motorą. O tai reiškia, kad „911 Turbo“ bus labai, labai greitas automobilis.
Įdomu, kada pasibaigs turbininių variklių era.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų