„Ferrari 458 Speciale“ – itin retas „žvėris“. Tai ultimatyvi „Ferrari 458“ versija, kurią italai pristatė pernykštį rudenį Frankfurto automobilių parodoje.
„Ferrari 458 Speciale“ gavo modernizuotą 4,5 litro darbo tūrio V8 variklį. Variklyje bus modernizuoti švaistikliai, kurie ištvers padidėjusius sūkius. Maksimalūs sūkiai sieks 9300 aps./min. (dabar – 9000 aps./min.). Be to, bus montuojamas kitoks variklio valdymo blokas ir nauja išmetimo sistema. Todėl variklio galia išaugo iki magiškos 605 AG ribos. Tai reiškia, kad vienam litrui darbo tūrio teks 135 AG, o tai yra puikus rezultatas tarp keliams skirtų automobilių be turbinų.
Tačiau dabar „Ferrari“ mėgėjaii gali apverkti pirmą sudaužytą „Ferrari 458 Speciale“ – praėjusią savaitę pirmas toks automobilis buvo sukultas Berlyne. Jis buvo naujutėlaitis, šeimininkui pristatytas vos prieš keletą savaičių. „Ferrari“ susidūrė su „Smart“ automobiliu, avarijoje nukentėjo du žmonės.