Nors 1998 metais kompaniją įsigijo didžiulis VAG koncernas, tačiau Bentley Java buvo sukurtas, kai gamintojas buvo nepriklausomas. Prie automobilio dizaino dirbo tas pats žmogus, kuris dar 1991 metais nubraižė Bentley Continental linijas.
Po koncepcinio modelio kapotu slypėjo 3.5 litro, aštuonių cilindrų benzininis variklis, kuris dviejų turbinų dėka padėdavo Bentley Java iki 100 km/val. įsibėgėti per 5.6 sekundės, o galia buvo siunčiama į galinius varomuosius ratus per keturių bėgių automatinę pavarų dėžę.
Šiais laikais tokiomis techninėmis charakteristikomis nieko nenustebinsi, tačiau 1994 metais toks kabrioletas paliktų didžiulį įspūdį. Vargu ar pasaulyje buvo dar vienas prezidentūros dydžio kabrioletas galintis iki 100 km/val. įsibėgėti per mažiau nei šešias sekundes.
Tačiau daugiau kaip 4.7 metro kabrioleto kelias į serijinę gamybą buvo užtvertas aštrius nagus turinčių BMW kompanijos valdybos narių. Tačiau kaip BMW valdybos nariai galėjo sustabdyti modelio kūrimą už kurio vystymą buvo atsakingi Bentley inžinieriai? Tiesa yra ta, kad varikliai, daugelis pakabos komponentų atkeliaudavo būtent iš BMW kompanijos gamyklų. Vokiečiai tiesiog nenorėjo, kad Bentley naudotų 3.5 litro benzininį variklį britiškuose laineriuose. Vietoj to, BMW kompanija leido naudoti 4.4 litro, aštuonių cilindrų motorą, kuris vėliau buvo montuojamas į Bentley Arnage.
Nors šis automobilis iš pradžių buvo tik koncepcija, tačiau vienas labai turtingas sultonas iš Jungtinių Arabų Emyratų užsimanė savo garaže turėti būtent Bentley Java.
Už neįvardijama sumą pinigų, britai sultonui pagamino net trylika skirtingų Java modelio variacijų. Pradedant keliomis kabrioletų modifikacijomis ir baigiant universalu.