Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Bentley“ niekada nebuvo ir greičiausiai niekada nebus komplektuojami su dyzeliniais varikliais. Žmonės galintys įsigyti tokios markės automobilį tikrai negalvoja apie vidutines kuro sąnaudas. Tačiau į paviršių kartais išlenda tokie keistuoliai, kurie skundžiasi didžiulėmis „Continental GT“ kuro sąnaudomis.
Štai šis vyras iš Liuksemburgo, „Bentley Continental GT“ savininkas, teigia, jog jis dievina britišką automobilį. Vienintelis dalykas, kuris jam nepatinka - aukštos vidutinės kuro sąnaudos. Kadangi jis su šiuo automobiliu važinėja visur, į degalinę jis kartais užsuka net du kartus į dieną.
Kai automobilio prietaisų skydelyje švietė 200 tūkst. kilometrų rida, „Bentley“ savininkas nusprendė jį nuvežti į „Dutch Build“ vardu pasivadinusias dirbtuves.
Liuksenburge gyvenantis pilietis paprašė atlikti pakankamai neįprastą konversiją. Išlupti benzininį variklį ir vietoj jo sumontuoti 3.0 litrų, 6 cilindrų dyzeliniį agregatą.
Kaip bebūtų keista, tačiau 3.0 litrų dyzelinis variklis puikiai tilpo į „Bentley“ variklio skyrių ir be jokių problemų susidraugavo su likusiais automobilyje sumontuotais komponentais. Vienintelis dalykas, kuris pareikalavo daugiau dėmesio - variklio valdymo kompiuteris ir kitų sistemų perprogramavimas.
Po maždaug dviejų savaičių, britiško kupė savininkas džiaugėsi „Continental GT“, kuris šimtui kilometrų suvartodavo vos 11 litrų dyzelino.
„Bentley“ niekada nebuvo ir greičiausiai niekada nebus komplektuojami su dyzeliniais varikliais. Žmonės galintys įsigyti tokios markės automobilį tikrai negalvoja apie vidutines kuro sąnaudas. Tačiau į paviršių kartais išlenda tokie keistuoliai, kurie skundžiasi didžiulėmis „Continental GT“ kuro sąnaudomis.
Štai šis vyras iš Liuksemburgo, „Bentley Continental GT“ savininkas, teigia, jog jis dievina britišką automobilį. Vienintelis dalykas, kuris jam nepatinka - aukštos vidutinės kuro sąnaudos. Kadangi jis su šiuo automobiliu važinėja visur, į degalinę jis kartais užsuka net du kartus į dieną.
Kai automobilio prietaisų skydelyje švietė 200 tūkst. kilometrų rida, „Bentley“ savininkas nusprendė jį nuvežti į „Dutch Build“ vardu pasivadinusias dirbtuves.
Liuksenburge gyvenantis pilietis paprašė atlikti pakankamai neįprastą konversiją. Išlupti benzininį variklį ir vietoj jo sumontuoti 3.0 litrų, 6 cilindrų dyzeliniį agregatą.
Kaip bebūtų keista, tačiau 3.0 litrų dyzelinis variklis puikiai tilpo į „Bentley“ variklio skyrių ir be jokių problemų susidraugavo su likusiais automobilyje sumontuotais komponentais. Vienintelis dalykas, kuris pareikalavo daugiau dėmesio - variklio valdymo kompiuteris ir kitų sistemų perprogramavimas.
Po maždaug dviejų savaičių, britiško kupė savininkas džiaugėsi „Continental GT“, kuris šimtui kilometrų suvartodavo vos 11 litrų dyzelino.