Nuėmus „Bentley“ kėbulo detales, mes surastume tą pačią platformą, kurią naudoja ir neseniai pasirodęs „Audi Q7“. Vėliau šią platformą gaus ir dar vienas prabangus visureigis - „Porsche Cayenne“. Tačiau britiškas visureigis bus komplektuojamas su „ZF“ aštuonių laipsnių automatinėmis pavarų dėžemis, keturių varančiųjų ratų sistema su „Torsen“ firmos diferencialu, kuris paskirstys variklio galią tarp priekinių ir galinių varančiųjų ratų.
„Bentley“ teigimu, įprastose bendro naudojimo keliuose, galios paskirstymo koeficientas tarp ašių bus 40 : 60. Tačiau davikliams supratus, jog priekinė ar galinė ašis turi mažesnį sukibimą su kelio danga, automatiškai siųs milžinišką sukimo momento pastiprinimą.
Priekyje sumontuotas motoras bus 6.0 litrų darbinio tūrio. Jo pajėgumas sieks 610 arklio galių esant 6000 aps/min. ir 900 Nm, kuris bus pasiekiamas 1250 - 4500 sūkių diapazone.
„Bentley“ kurdama naująjį visureigį, daugybę įvairiausių detalių pagamino aliuminio. Šis sprendimas padėjo sumažinti automobilio svorį 236 kilogramais, tačiau bendras visureigio svoris išlieka pakankamai didelis. „Bentley Bentayga“ sveria 2422 kilogramus. Vis dėlto, 900 Nm sukimo momentas padeda šiam sunkiam visureigiui iki 100 km/val. įsibėgėti per 4.1 sekundės ir pasiekti 301 km/val. maksimalų greitį.
Kaip ir pridera tokiam visureigiui, jis turi naujausias „VAG“ koncerno technologijas. Pradedant naktinio matymo kamerą, adaptyvią automatinę greičio palaikymo kontrolę ir baigiant įvairiausiais davikliais, kurie stebi kas dedasi automobilio priekyje.
Britai neslepia, jog ateityje „Bentayga“ modelių gamoje atsiras versijos su dyzelinėmis ir hibridinėmis jėgainėmis. Kitais metais „Bentley“ taip pat pristatys versiją su septyniomis sėdimomis vietomis.
Kaina? Nežinoma, tačiau dėl to pergyventi nereikėtų. Net ir mūsų šalyje šių visureigių neturėtų trūkti.