Eilę metų „Honda“ su „Renault“ savo kovos ringu buvo pavertę Niurburgringo lenktynių trasą. Prancūzijos ir Japonijos gamintojai šioje trasoje siekė įrodyti, jog būtent jie gamina greičiausią priekiniais ratais varomą automobilį, tačiau kuomet „Renault“ iškėlė baltą vėliavą ir tiesiog pasitraukė iš sportiškų hečbekų arenos, didžiulę žaidimų aikštelę dovanų gavusi „Honda“ tikrai nepraleido progos parodyti lenktynių trasoje moka „Civic Type R“.
Kovo 24-osios popietę, „Honda“ inžinieriai atvyko į Vokietijoje esančią trasą, kurioje jie siekė patikrinti „Civic Type R“ galimybes. Nors kiekvienas „Honda“ darbuotojas tikėjosi, jog automobilis trasoje pasirodys puikiai, tačiau „Civic Type R“ vėl pranoko jų lūkesčius.
Vairuotojui ir automobiliui apšilus, „Civic Type R“ galiausiai daugiau nei 20 kilometrų ilgio trasą įveikė per 7 minutes ir 44,811 sek.
Užfiksavus šį rezultatą, „Honda Civic Type R“ akimirksniu tapo greičiausiu priekiniais ratais varomu automobiliu ir tuo pačiu aplenkė iki šiol rekordininku laikytą „Renault Megane R.S. Trophy-R“.
Kaip ir anksčiau, „Honda Civic Type R“ yra varomas 2,0 litrų, 4 cilindrų benzininiu varikliu, išvystančiu 330 arklio galių ir 420 Nm sukimo momentą. Suporuotas su patobulinta 6 laipsnių mechanine pavarų dėže, „Civic Type R“ iki 100 km/val. įsibėgėja per 5,4 sekundės bei pasiekia maksimalų 275 km/val. greitį.
„Honda“ atstovų teigimu, prie rekordiškai greito rato įveikimo laiko ženkliai prisidėjo ir aptakesnis automobilio kėbulas bei papildomi aerodinaminiai elementai. Pavyzdžiui, ant bagažinės dangčio pūpsantis galinis spoileris, kuris sukuria didžiulę prispaudžiamąją jėgą.
„Honda“ taip pat teigia, jog prie šio rezultato prisidėjo ir 35 mm ilgesnė ratų bazė, platesnė priekinių ir galinių ratų tarpvėžė, kuri užtikrina didesnį stabilumo itin greituose posūkiuose.
Galiausiai, „Honda“ negailėjo pagyrų galinei, daugiasvirtei automobilio pakabai, kurios nustatymai buvo nuolatos koreguojami atliekant intensyvius bandymus Vokietijos greitkeliuose ir, žinoma, Niurburgringo lenktynių trasoje.
„Kuomet pasirodė naujos kartos „Civic Type R“, mes sulaukėme daugybės teigiamų atsiliepimų visame pasaulyje, kurie gerokai viršijo mūsų lūkesčius“, – sakė „Honda Civic Type R“ projekto vadovas Hideki Kakinuma.
„Praėjus šešeriems metams po ankstesnės kartos pasirodymo, mes pasiekėme naują „Type R“ evoliucijos etapą“,, – pridūrė jis.