Išmanieji telefonai tampa pagrindine priemone kasdienių finansų tvarkymui. Ši tendencija panaši į prieš kelerius metus vykusį bankų ir jų klientų šuolį į internetinę bankininkystę, po kurio daugiau nei 90 proc. visų vietinių ir tarptautinių mokėjimų atliekama naudojantis elektroniniais kanalais, sakoma „Danske eBank“ pranešime.
Skelbiama, kad per paskutinį pusmetį internetine bankininkyste „Danske eBank“ per mėnesį atliekamų operacijų skaičius augo 7 proc. Tuo metu aktyvių mobilaus banko „Danske mBank“ vartotojų daugėjo 37 proc., o čia atliekamų operacijų skaičius išaugo per 77 proc. Dažnėjant išmaniųjų įrenginių vartojimui, finansinėms paslaugoms naudojamų kanalų funkcijos pamažu išsigrynina. Vartojimo statistika atskleidžia, jog mobilusis bankas vis dažniau naudojamas kasdienėms operacijoms atlikti, o elektroninė bankininkystė – įrankis finansinei veiklai, sąskaitoms peržiūrėti ir analizuoti.
„Daugėja ne tik prisijungiančių prie mobiliosios bankininkystės vartotojų, tačiau ir atliekamų operacijų – tai reiškia, kad klientai „Danske mBanką“ intensyviau naudoja ne tik sąskaitos likučiui patikrinti, bet ir pavedimams tarp savo sąskaitų ar vietiniams mokėjimams už prekes ir paslaugas“, – sako Darius Jasinskis, Verslo plėtros tarnybos direktorius.
Mobiliosios bankininkystės aplikacija savo funkcijomis tapo labai artima elektroninei bankininkystei. „Danske mBanke“ galima pasirašyti iš karto kelias finansines operacijas, naudoti mokėjimų ruošinius, matyti išsamesnę sąskaitų ir kortelių apžvalgą bei atrasti naujų, klientams svarbių funkcijų.
Banko skyriuose trečius metus iš eilės mažėja gyventojų atliekamų kasdienių finansinių operacijų. Pavyzdžiui, banko skyriuose atliekama vos 10 proc. visų vietinių mokėjimų, nes čia klientai dažniau ateina susitikti su specialistais, pasikonsultuoti, taip pat atlikti sudėtingesnes bankines operacijas, sakoma pranešime.