• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tarptautinė mažmeninės drabužių prekybos kompanija "Baltika Group", valdanti prekės ženklus "Monton", "Mosaic", "Baltman" ir "Ivo Nikkolo", neaudituotais duomenimis, 2006 m. uždirbo 19,29 mln. litų grynojo pelno. Tai yra 20 proc. daugiau nei 2005 m. Konsoliduoti bendrovės pardavimai šiais metais išaugo 32 proc. ir pasiekė 198,6 mln. litų (be PVM).

REKLAMA
REKLAMA

"Didžiausią įtaką pardavimų augimui turėjo sparti parduotuvių tinklo plėtra – 2006 m. atidarytos 32 naujos parduotuvės. Tačiau pardavimai augo ir keletą metų veikiančiose parduotuvėse, jose užfiksuotas 13 proc. augimas", - sako "Baltika Group" valdybos pirmininkas Meelis Milder.

REKLAMA

M. Milder teigimu, 2006 m. bendrovė įgyvendino keletą tęstinių projektų, kurie užtikrins stabilų įmonės augimą ir ateityje. "Sustiprinome valdomus prekių ženklus, įsigiję "Ivo Nikkolo", įžengėme į aukštosios mados drabužių moterims rinką, pasirengėme plėtrai į naujas Centrinės ir Rytų Europos rinkas – jau šiais metais planuojame atidaryti parduotuves Čekijoje ir Rumunijoje", - sako M. Milder.

REKLAMA
REKLAMA

Labiausiai pardavimai augo "Mosaic" tinkle – 56 proc. "Baltman" parduotuvėse praėjusiais metais parduota 39 proc., "Monton" – 31 proc. daugiau nei 2005 m. Praėjusių metų rugsėjį įsigyto prekės ženklo "Ivo Nikkolo" pardavimai, kurie sudarė 1 proc. bendrovės pardavimų, išaugo beveik 40 proc.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Didžiausių pardavimų 2006 m., tradiciškai, pasiekta "Monton" parduotuvėse. Šiuo ženklu pažymėtų drabužių pardavimai sudarė daugiau nei pusę – 52 proc. – visų "Baltika Group" pardavimų. Pardavimai "Mosaic" parduotuvėse sudarė 33 proc., "Baltman" – 11 proc. visų bendrovės pardavimų.

REKLAMA

Solidus augimas fiksuotas visose rinkose, kuriose veikia "Baltika Group" valdomos parduotuvės. Didžiausia bendrovės rinka išlieka Estija. Pardavimai šioje šalyje išaugo 32 proc., iki 44,58 mln. litų, ir sudarė 28 proc. visų bendrovės pardavimų.

Nuo Estijos nedaug atsilieka Lietuvos rinka. Dukterinė bendrovė "Baltika Lietuva" praėjusiais metais pardavimus padidino 37 proc. – iki 39,5 mln. litų (46,6 mln. litų su PVM) Tai sudaro 24 proc. visų "Baltika" pardavimų.

REKLAMA

Itin spartus pardavimų augimas užfiksuotas Latvijoje. Šioje šalyje prekių parduota už 23,39 mln. litų (be PVM) – 42 proc. daugiau nei praėjusiais metais ir sudaro 14 proc. visų "Baltika" pardavimų. Ukrainos rinkoje pardavimai augo 30 proc., iki 28,47 mln. litų (be PVM), 17 proc. visų bendrovės pardavimų. Rusijoje užfiksuotas 69 proc. augimas, iki 19,2 mln. litų (be PVM), 12 proc. visų bendrovės paradavimų. Mažiausia šiuo metu yra Lenkijos rinka. Tai vienintelė rinka, kurioje "Baltika" pardavimai 2006 m. mažėjo. 12 proc. sumažėję pardavimai sudarė 7,5 mln. litų (be PVM).

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

2007 m. "Baltika Group" planuoja padidinti pardavimus iki 40 proc. Šiais metais ketinama atidaryti 20-25 naujas parduotuves, tad iki metų pabaigos bendrovė valdys 132-137 parduotuves.

2007 m. bendrovė planuoja plėsti ne tik parduotuvių skaičių, bet ir prekių asortimentą. Pavyzdžiui, "Mosaic" parduotuvės netrukus pasipildys vaikiškų drabužių kolekcijomis, "Monton" tinkle bus pradėta prekiauti avalyne. Šių metų bendrovės planuose numatyta ir "Ivo Nikkolo" parduotuvių geografinė plėtra, ketinama tęsti investicijas į informacines technologijas, susijusias su bendrovės valdymu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų