Vokietijos sostinėje Berlyne vykusioje pasaulinėje turizmo parodoje „ITB“ šiemet prisistatė visos trys Baltijos šalys – Lietuva, Latvija ir Estija. Atskirus stendus turėjusioms valstybėms tokiose parodose derėtų suvienyti jėgas ir kartu mosuoti Baltijos regiono vėliava, įsitikinęs „airBaltic“ viceprezidentas ir generalinis direktorius Lietuvoje Tadas Vizgirda.
„Manau, kad dalyvaudamos tokiose tarptautinėse parodose kaip „ITB“, Baltijos šalys turėtų veikti išvien, paruošti bendrą stendą bei prisistatymo koncepciją. Parodoje jos konkuravo su 184 valstybėmis ir dar tarpusavyje. Daug naudingiau būtų buvę pateikti lankytojams išskirtinį pasiūlymą – galimybę vienu kartu pažinti visą Baltijos regioną“, – sakė T. Vizgirda, pats dalyvavęs šių metų „ITB“ parodoje.
Bet kuriuo atveju, pasak jo, sveikintina, kad Lietuva dalyvauja tokiose parodose, prisistato Vokietijos rinkai. Šiandien ši rinka yra laikoma itin svarbia, nes vokiečių turistai sudaro apie aštuntadalį bendro turistų skaičiaus Lietuvoje, taip pat yra linkę išleisti daugiau pinigų nei svečiai iš kai kurių kitų valstybių.
Turizmo parodos metu Vokietijos žiniasklaida atkreipė dėmesį į gerėjantį susisiekimą oro transportu tarp Vokietijos ir Vilniaus, skatinančių turizmą į Lietuvą. Šiuo metu „airBaltic“ rengia tiesioginius skrydžius iš Vilniaus į Berlyną ir Miuncheną, o nuo kovo mėn. pabaigos pradės skraidyti ir į Hamburgą. Vien šiuose miestuose, be apylinkių, gyvena apie 6,5 mln. žmonių.
„Tiesioginiai reisai tarp Vilniaus ir Vokietijos miestų padės pritraukti daugiau turistų. Tačiau tam, kad sulauktume gerų rezultatų vien skrydžių nepakanka, reikalingas kryptingas ir suderintas Lietuvos institucijų ir verslo įmonių darbas, efektyvi rinkodaros strategija. Vėlgi, bendradarbiavimas su kitomis Baltijos šalimis padėtų efektyviau siekti turizmo tikslų“, – teigia T. Vizgirda.
Anot jo, sunkmetis Lietuvos turizmo rinkai turėjo ir naudos, nes pakoregavo kainų lygį šalyje bei privertė pasitempti ne vieną įmonę, siūlančią maitinimo, apgyvendinimo, laisvalaikio praleidimo paslaugas. „Lietuva šiuo metu turi puikią galimybę pristatyti save kaip nebrangią, tačiau labai kokybiškas paslaugas siūlančią šalį“, - įsitikinęs „airBaltic“ viceprezidentas.