Prieš daugiau nei savaitę „Wolves“ savininkas Gediminas Žiemelis pateikė pasiūlymą „Ryto“ klubui keltis iš „Jeep“ arenos į atnaujintą „Avia Solutions Group“ areną. G. Žiemelis „Rytui“ pasiūlė ir 40 proc. mažesnę kainą už paslaugas.
Prieš keletą dienų ASG arenos vadovas taip pat patikino, kad derybos šiuo klausimu jau vyksta su „Ryto“ atstovais.
„Rytas“ yra mūsų ilgametis partneris, mūsų arenoje jie pasiekė vienas skambiausių savo pergalių. Pastaruosius kelerius metus „Rytas“ demonstravo gerus rezultatus, augo klubo gerbėjų ratas, todėl, žvelgiant iš mūsų perspektyvos, tikiu, jog komanda turi potencialą pritraukti daugiau žiūrovų, nei talpina jų namų arena.
Esame pasiruošę priimti „Rytą“ – pateikėme jiems visą reikiamą informaciją, pagal jų prašymą netgi koreguojame savo renginių kalendorių, kad sudarytume visas sąlygas žaisti mūsų arenoje“, – sakė Andrius Žiauberis.
Visgi ištikimiausi „Ryto“ fanai „B tribūna“ kategoriškai pasisako prieš tokią galimybę.
„Šis tarpsezonis visai „Ryto“ bendruomenei yra ypatingas. Priimami sprendimai, kurie ilguoju laikotarpiu gali nulemti kokia kryptimi eis mūsų klubas. O kalbame apie naują įsibrovėlį Vilniuje – vilkus. Viešojoje erdvėje sklando daug spaudimo iš kitos barikadų pusės dėl žaidimo kaimynystėje. Akivaizdu, kad jiems to reikia. Bet ar reikia mums?“ – retoriškai klausė klubo sirgaliai.
Savo „Facebook“ įraše „Ryto“ fanai palietė ir Rusijos rėmimo temą taip pat pridėdami, kad net priėmus pasiūlymą, „Rytui“ ten vietos vis tiek bus maža.
„Kur dingo visi kategoriškumai dėl ryšių su rusų oligarchais? Negi rimtai galite tikėtis, kad „Ryto“ namų rungtynėse nepamatysite nė vienos vilkų reklamos? ASG arenoje niekada nesijausime kaip namų komanda.
Kiekvienas mačas ir žmonių rinkimas į jį atrodytų tarsi ėjimas prieš save, nes galvoje visąlaik kirbėtų mintis, kad remi savo priešą.
O kur dar moralinė šio sprendimo pusė. Ar labai smagu eiti į barą pirkti Gedimino alaus (tikrai nepavadinto kunigaikščio garbei) ir remti tai, kas nori sulyginti tavo organizaciją su žeme?
Absurdiškas sprendimas žaisti ir draugiškas rungtynes su šiuo šūdklubiu. Bet kokį ėjimą į kontaktą su jais vertiname kaip pasidavimą savo idėjoms bei vertybėms. Nė vienas rytfanių centas neturėtų būti skirtas savo priešų rėmimui. Nė vienas“, – aiškino jie.
Sirgaliai taip pat pabrėžė, kad viešojoje erdvėje yra kalbama apie didesnes „Ryto“ ambicijas žaidžiant didesnėje arenoje, tačiau tokiomis sąlygomis vietos fanai sau kurtis nenori.
„Daug kur kalbama, kad ėjimas į didesnę areną parodytų klubo ambicijas. Šis teiginys pateikiamas taip dažnai, kad jau tapo nuvalkiota kliše prilygstančia frazei kamuolys apvalus, o krepšinį moka žaisti visi.
Mes puikiai suprantame, kad JEEP arena turi trūkumų, mes taip pat norime didesnės arenos, patogesnių sąlygų visiems fanams, bet tik ne tokiu būdu.
Mums nesuprantama kaip Vilniaus miestas priėjo iki situacijos, kur reprezentacinis bei stipriausias sostinės klubas turi tik tokią alternatyvą, kur norėdamas plėstis bei žaisti didesnėje arenoje, turi jaustis purvinas. Nėra jokių klausimų, kad klubo ir miesto strateginis tikslas turi būti savos arenos turėjimas, o ne nepelninga nuoma iš priešų ir amžinas žaidimas svečiuose.
Mums nereikia TV ekranų koridoriuose su vilkų reklamomis, arenos koridoriuose mums reikia „Ryto“ ženklų, mums reikia „Ryto“ grafičių, mums reikia raudonos spalvos – nes tai yra „Ryto“ dvasia. Tai yra mūsų identitetas. Kol neturėsim naujų namų, turim taikytis su „Jeep“ trūkumais, bet bent jaustis teisūs prieš save ir su šypsena veide eiti į mažesnius, bet jaukius namus“, – užbaigė jie.