Bendrovės „Anderson Analytics“ atliktas kasmetinis mėgstamiausių JAV studentų prekės ženklų tyrimas šiemet atskleidė gana netikėtų rezultatų.
Tarp mėgstamiausių prekės ženklų šiemet atsidūrė „Facebook“, „Nike“, „iPod“ ir... žurnalas „Time“.
Nors pirmieji trys prekės ženklai daug kam nekėlė jokios nuostabos, rimto ir solidaus „Time“ atsiradimas tarp studentų favoritų rodo besikeičiančias JAV studentijos nuotaikas. „Time“ aplenkė lengvomis pop bei pramogų temomis rašantį „Cosmo“, o žinių portalas „CNN.com“, atsidūręs pirmoje mėgstamiausių interneto tinklalapių vietoje, už savęs paliko tokius studentų favoritus, kaip „Perez Hilton“ ar „CollegeHumor“.
Tai – ne vienintelis studentų nuotaikų pasikeitimo įrodymas. Per tyrimą studentai buvo paprašyti įvardyti, ko jie labiausiai trokšta artimiausiu savo gyvenimo metu. Paaiškėjo, kad vakarėlius bei pramogas pradėjo keisti daug rimtesni norai, kaip darbas, sėkmė universitete ir panašūs dalykai.
„Anderson Analytics“ teigimu, studentijos surimtėjimui daug įtakos turėjo naujai išrinktas JAV prezidentas Barackas Obama, kuris sugebėjo iškovoti daug jaunimo balsų ir savo vertybėmis pavergė studentų širdis.