„Treniruotės yra pagrindinis dalykas, padedantis ne tik vairuotojui pagerinti kokybę ar prisiminti ką jis mokėjo praeitą sezoną. Čia dar reikia nepamiršti ir ekipažui komunikuoti. Važiuojame dviese, susikalbėti – būtina. Net ir dviračiu važiuojant po trijų mėnesių reikia laiko, kol atgauni savo tempą ir komfortą. Ralyje taip pat. O ir ne šachmatais susirenkame žaisti – žinome ir apie riziką, ir apie netikėtumus“ – pasakojo Giedrius Firantas.
Pasak ekipažo, po avarijos – automobiliui nieko blogo nenutiko: lempos jau yra, beliks pakeisti priekinę šakę ir bamperį. „Gera pradžia pusė darbo. Sezoną pradėjome taip, kaip pradėjome, tikiu, viskas į gerą“ – apie tolimesnius planus paklaustas juokavo G.Firantas.
Antrasis Lietuvos ralio etapas vyks Latvijoje, „Rally Talsi“ metu gegužės 19-20 dienomis.
Savaitgalį įvykęs dviejų dienų „Halls winter“ ralis buvo itin brangus: jau penktadienį vakare dalyviai patyrė daugybę avarijų, kurių dalis baigėsi itin skausmingai – antrąją dieną startui greičio ruožuose rikiavosi vos 70 procentų ekipažų. Tarp pasitraukusiųjų pirmojo greičio ruožo metu – Giedriaus Firanto ir Mato Valiulio ekipažas, dalyvaujantis L9 įskaitoje su BMW 325 automobiliu.
Kaip nutinka taip, kad ilgai laukiant sezono pradžios, jis prasideda nesėkmingai ir, netgi, skausmingai, tiek fiziškai, tiek finansiškai?
„Tuo ralis ir žavi – niekada nežinai, kas laukia, koks jis bus, ar atlaikys technika ir ar pats būsi pasiruošęs fiziškai ir morališkai“ – pasakojo ekipažo pilotas Giedrius Firantas. „Iš tikrųjų, manau, trūko mums treniruočių. Vienas sezonas baigiasi, pažeriame bolidą, surenkame iš naujo, jeigu spėjame – sudalyvaujame treniruotėse. Bet kartais tos va vienos dienos, kaip studentams, ir pritrūksta. Jau pora mėnesių nevažiuoti ir po to startuoti sportiniu rėžimu – per ilga pertrauka, per didelis laiko tarptas. Tai, manau, parodė ir pirmas šių metų ralis. Ralyje klysta visi: ir vairuotojai, ir šturmanai, ir mechanikai. Buvo avarijų ir kur kas skausmingesnių, nei mūsų. Oras taip pat turi daug įtakos – ne tik kelio danga lemia vienus ar kitus važiavimo pasirinkimus ar manevrus, matomumas – irgi.“ – įspūdžiais po pirmojo ralio dalinosi ekipažas.
Savaitgalį įvykęs dviejų dienų „Halls winter“ ralis buvo itin brangus: jau penktadienį vakare dalyviai patyrė daugybę avarijų, kurių dalis baigėsi itin skausmingai – antrąją dieną startui greičio ruožuose rikiavosi vos 70 procentų ekipažų. Tarp pasitraukusiųjų pirmojo greičio ruožo metu – Giedriaus Firanto ir Mato Valiulio ekipažas, dalyvaujantis L9 įskaitoje su BMW 325 automobiliu.
Kaip nutinka taip, kad ilgai laukiant sezono pradžios, jis prasideda nesėkmingai ir, netgi, skausmingai, tiek fiziškai, tiek finansiškai?
„Tuo ralis ir žavi – niekada nežinai, kas laukia, koks jis bus, ar atlaikys technika ir ar pats būsi pasiruošęs fiziškai ir morališkai“ – pasakojo ekipažo pilotas Giedrius Firantas. „Iš tikrųjų, manau, trūko mums treniruočių. Vienas sezonas baigiasi, pažeriame bolidą, surenkame iš naujo, jeigu spėjame – sudalyvaujame treniruotėse. Bet kartais tos va vienos dienos, kaip studentams, ir pritrūksta. Jau pora mėnesių nevažiuoti ir po to startuoti sportiniu rėžimu – per ilga pertrauka, per didelis laiko tarptas. Tai, manau, parodė ir pirmas šių metų ralis. Ralyje klysta visi: ir vairuotojai, ir šturmanai, ir mechanikai. Buvo avarijų ir kur kas skausmingesnių, nei mūsų. Oras taip pat turi daug įtakos – ne tik kelio danga lemia vienus ar kitus važiavimo pasirinkimus ar manevrus, matomumas – irgi.“ – įspūdžiais po pirmojo ralio dalinosi ekipažas.