• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vieno Klaipėdos daugiabučio gyventojai vasarą jau dvi savaites negali pasidžiaugti karštu vandeniu ir baiminasi, kad nemaloni situacija tęsis dar ilgiau. Vienas namo gyventojų piktinasi, kad vanduo išjungtas neperspėjus. Vis dėlto namą prižiūrinti įmonė teigia, kad ši problema – pačių gyventojų kaltė.

Vieno Klaipėdos daugiabučio gyventojai vasarą jau dvi savaites negali pasidžiaugti karštu vandeniu ir baiminasi, kad nemaloni situacija tęsis dar ilgiau. Vienas namo gyventojų piktinasi, kad vanduo išjungtas neperspėjus. Vis dėlto namą prižiūrinti įmonė teigia, kad ši problema – pačių gyventojų kaltė.

REKLAMA

Klaipėdietis Donatas portalui tv3.lt papasakojo jau dvi savaites gyvenantis be karšto vandens, nes šis jo gyvenamame pastate išjungtas.

Dvi savaites be karšto vandens

„Turim didžiulę bėdą name. Jau antrą savaitę neturime karšto vandens ir dar neaišku, kiek tai ilgai tesis. Kreipiausi į visas instancijas ir niekas nieko konkretaus neatsako. Taip ilgiau gyventi negalime, yra vaikai“, – laiške tv3.lt rašė Donatas.

Vyro teigimu, vanduo pastate prieš dvi savaites dingo be jokio įspėjimo.

„Kalbėjau su ,,Mano būstas“ atstovais, nes namą prižiūri būtent ši kompanija, jie tvirtina, kad sugedo koks tai boileris ir vanduo bus atnaujintas geriausiu atveju dar po mėnesio. Tik bus daromas susirinkimas velnias žino su kuo, kad tik užsakytų boilerį. 45 butai be karšto vandens, tai nėra normalu“, – piktinosi klaipėdietis.

REKLAMA
REKLAMA

Ignoravo perspėjimą

Pastatą administruojančios įmonės „Mano būstas“ Ryšių su visuomene grupės vadovas Paulius Ugianskis džiaugiasi, kad tokios problemos viešinamos, nes taip patvirtinama, kad dalis daugiabučių savininkų niekaip nenori rūpintis jiems priklausančiu turtu.

REKLAMA

„Mes dar 2012 metais susirinkimo metu siūlėme namo gyventojams pritarti karšto vandens sistemos remontui, nes jos būklė jau buvo prasta. Deja, gyventojai remontui nepritarė. Tas pats buvo ir 2016 bei 2018 metais. Ir šiemet sakėme gyventojams, kad sistema avarinės būklės ir bet kada gali sugesti. Nepaisant mūsų perspėjimų, namo savininkai reagavo pasyviai“, – atsakyme tv3.lt rašė P. Ugianskis.

Galiausiai šių metų liepos 15 dieną įvyko gedimas.

„Nors mums pavyko sutvarkyti gedimą ir atstatyti vandens tiekimą, tačiau vos po kelių dienų sistema sugedo nepataisomai. Taigi vienintelė išeitis – keisti sistemą nauja, nes senoji paprasčiausia neberemontuotina. Tas ir bus daroma pagal privalomuosius pastatų priežiūros reikalavimus. Kadangi darbai didelės apimties, užtruks laiko, kol viskas bus padaryta“, – pripažino pašnekovas.

REKLAMA
REKLAMA

P. Ugianskio teigimu, tokios situacijos būtų pavykę išvengti, jei gyventojai laiku būtų reagavę į „Mano būstas“ perspėjimą.

TURI NUOTRAUKŲ AR VIDEO MEDŽIAGOS ŠIA TEMA?
Atsiųsk mums!
SIŲSTI

Dėkojame! Medžiaga sėkmingai išsiųsta redaktoriui.

Peržiūrėjus, ji bus patalpinta į straipsnį.

SIŲSTI
arba
PRIDĖTI
Klaida: nuotrauka, kurią bandote įkelti, užima per daug vietos ... (kažkas panašaus)
Įkelkite savo turimas nuotraukas ar video medžiagą ir nurodykite savo kontaktinius duomenis, kad prireikus galėtume su jumis susisiekti.
PUBLIKUOTI
PUBLIKUOTI
 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų