Tuo tarpu kitiems bandymo dalyviams, „Hyundai Sonata“ ir „Volkswagen Jetta“, gavo priimtiną įvertinimą. Nors organizacijos nariai priekaištavo, jog automobilių struktūra deformuojasi stipriau negu „Subaru“ automobilyje, tačiau apskritai, juose užtikrinama gera keleivių apsauga.
„Honda Accord“ šiuos bandymuose pasirodė vidutiniškai. Šiame automobilyje judantis barjeras sugebėjo prasiskverbti į saloną, o tai reiškia, jog smūgio metu viduje esantys keleiviai gali patirti rimtų sužalojimų.
Prasčiausius įvertinimus šiuose bandymuose gavo „Toyota Camry“, „Nissan Altima“ ir „Chevrolet Malibu“. Stiprus barjero prasiskverbimas į saloną buvo ypač pastebimas „Altima“ ir „Malibu“ modeliuose. Kita vertus, visuose automobiliuose galvos, kaklo ar liemens sužalojimų rizika buvo vidutinė arba didelė. Be to, kai kurių bandymų metu manekenų galvos pakliuvo po šonine oro pagalve ir atsitrenkė į durų rėmą.