Kaip matote patys, norint pasinaudoti „Care by Volvo“ paslauga, galite pasirinkti tik vieną modelį - naująjį „Volvo XC40“ krosoverį. Nusprendę įsigyti „Volvo XC40“ automobilį, pasirašysite dviejų metų sutartį, kuri įpareigos kiekvieną mėnesį sumokėti po 6699 kronas arba maždaug 700 eurų.
Galutinė įmoka per mėnesį priklauso ir nuo automobilio komplektacijos. Bazinis modelis su „D4“ ar „T5“ benzininiu modeliu kainuos 6699 kronas per mėnesį. Pradėjus žymėti varneles šalia papildomos įrangos, mėnesio įmoka gali išaugti ir iki 9000 kronų per mėnesį. Pagal mūsų poreikius sukomplektuotas „XC40“ kainuotų 9010 kronų per mėnesį.
945 eurai per mėnesį už kompaktišką krosoverį - pakankamai didžiulė suma pinigų, ar ne? Tačiau reikėtų paminėti, jog užsisakius „Care by Volvo“ paslaugą, Jūs taip pat gausite ir kitų vertingų paslaugų : automobilio degalų papildymą, plovimą ir valymą, priėmimas į priežiūros dirbtuves ir internete užsakytų prekių pristatymą tiesiai į automobilį. „Care by Volvo“ paslauga suteiks prieigą ir prie kitų automobilių - „Care by Volvo“ vartotojai galės pasirinkti bet kurį „Volvo“ modelį ir juo naudotis tam tikrą laiką.
Panašią paslaugą šiandien pristatė ir sportiškų automobilių gamintoja „Porsche“. Vokiškų automobilių gamintojas bendradarbiaudamas su Jungtinėse Valstijose įsikūrusiu markės padaliniu, šioje šalyje pristatė naują paslaugą - „Porsche Passport“, kuri už tam tikrą mėnesinį mokestį leis „įsigyti“ bet kurį „Porsche“ modelį.
Kaip ir buvo galima tikėtis - ši paslauga nebus labai pigi. Už 2000 dolerių mėnesinį mokestį bus galima pasirinkti vieną iš 8 „Porsche“ modelių : bazinės komplektacijos „Macan“, „Cayenne“ ir keletą skirtingų „718 Cayman“ bei „718 Boxster“ versijų.
Už 3000 dolerių sumą, sportiškų automobilių gamintojas pasiūlys raktelius nuo „Porsche Panamera“, skirtingų „911“ modifikacijų : pradedant nuo kukliausių ir baigiant „GTS“ modeliais.
Iš pirmo žvilgsnio gali susidaryti įspūdis, jog šios paslaugos yra skirtos tiems, kas neskaičiuoja nei įplaukų, nei išlaidų, tačiau šių paslaugų pristatymas reiškia, jog ateityje automobilį bus galima įsigyti dar vienu būdu - sumokėti tam tikrą mokestį, pasiimti raktelius ir automobilį sugrąžinti tada, kai jis Jums atsibos. Nereikės rūpintis automobilio pardavimu ar automobilio eksploatacija, nes viskuo žada pasirūpinti pats gamintojas. Atsižvelgiant į daugumą, kuriai nerūpi nei valdymo savybės, nei pati automobilių kultūra - nenustebime, jeigu ši paslauga artimiausioje ateityje taptų pagrindiniu gamintojų šaltiniu.
Ką apie šias paslaugas manote Jūs?