„Ford“ elektrinis dviratis – akivaizdus įrodymas, kad dviratį išrasti vis dar įmanoma, o išskirtinis „Ford“ dizainas puikiai tinka ne tik automobiliams. Šiame Frankfurto automobilių parodos eksponate suderinta pati naujausia Formulėje 1 išbandyta sensorinė technologija ir naujausi elektrinių dviračių pramonės pasiekimai. Pilnai įkrautu akumuliatoriumi „Ford“ e-dviratis nuvažiuoja 85 km. – šiuolaikiniame urbanizuotame pasaulyje tai didelis žingsnis į priekį.
„Ford“ e-dviračio koncepciniame modelyje matome ir visą spektrą „Ford“ elektra varomiems modeliams sukurtų patobulinimų. Nors „Ford“ neturi planų gaminti elektrinių dviračių, tačiau toliau dirbs prie e-dviračio koncepcijos ieškant elektra paremtos mobiliosios ateities sprendimų.
„Praėjusiais metais pasaulyje buvo parduota per 30 milijonų elektrinių dviračių – tai rodo, kad e-dviračių rinka auga labai greitai,“ – sakė Axel Wilke, „Ford Europe“ klientų aptarnavimo skyriaus direktorius. „Manome, kad e-dviračiai taps vis reikalingesni, nes suteiks gyventojams išskirtinę galimybę greičiau judėti - jau dabar vis daugiau žmonių e-dviračiais važiuoja į darbą ir atgal“.
Vyrams ir moterims
„Ford“ e-dviratis buvo kuriamas atsižvelgiant į itin populiarią koncerno Gyvenimo būdo kolekcijos produktų koncepciją. Kaip ir kiti Gyvenimo būdo kolekcijos produktai, „Ford“ elektrinis dviratis vienodai tinka ir patinka tiek vyrams, tiek moterims.
Pagrindinis e-dviračio dizaino akcentas – trapecijos formos rėmas, sukonstruotas iš dvispalvio – anglies juodumo ir šviesaus - aliuminio, sveriantis tik 2,5 kg, tačiau nepaprastai tvirtas. Ratai su V formos stipinais tarsi susilieja su rėmu, pavarų sistema paslėpta nuo akių.
Naujausia technologija
E-dviračio varomoji sistema susideda iš priekinėje stebulėje įtaisyto variklio, rėme paslėpto Li-on akumuliatoriaus, integruoto važiavimo reguliatoriaus ir Formulėje 1 naudojamos patentuotos naujausios sensorinės technologijos – sensoriai nuskaito vidinio guolio apsisukimų dažnį ir per šimtąją dalį sekundės šią informaciją perduoda valdymo elementui. Pastarasis tuoj pat įjungia arba išjungia elektros variklį tokiu būdu užtikrindamas ratus sukančios jėgos – gautos sukantis varikliui ir minant dviratininkui – tolygumą.
Visą informaciją dviratininkas mato ant dviračio vairo esančiame ekrane ir gali pasirinkti važiavimo režimą - ekonominį, komforto ar sporto.
„Ford“ e-dviračio varomoji sistema sudaryta iš pažangiausių elementų, tarp kurių „Shimano Alfine“ 11-os bėgių pavarų mechanizmas ir 2012 m. „Shimano Rapidfire“ perjungėjo rankenėlės. Vietoj tradicinės grandinės įmontuota diržo „Carbon Belt Drive“ sistema, kuri yra švaresnė, lengvesnė ir greičiau transformuoja energiją.