Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Pasiskaitykit "Servisų taisykles"-pirmiausia užrašykit užsąkymą ką reikia remontuoti ir kokia bus kaina [Užsąkymą pasiimkit su savimi-meistrui pasirašius ir uždėjus antspaudą,nors ir labai šakosis] KITAIP meistrai priburs visokių nebūtų dalykų..prieš darbus aptarkite darbų ir detalių kainą,remontuojant galite būti šalia mašinos ir stebėti darbų eigą.Baigus darbus pasiimkite sąskaitą faktųrą arbą verslo liudijimo lapą su smulkia atliktų darbų išklotine bei kasos kvitą-tai JŪSŲ GARANTAS..nes gali tekti dėl prastai atliktų darbų kreiptis į VARTOTOJŲ TEISIŲ TARNYBĄ...nesileiskit apgaudinėjami ir būkit budrūs nes aferistai niekada nesnaudžia.
As pats esu skaitau neblogas mechanikas ir mane tiesiog siutina ,kai atvaziavus i servisa pradeda makaronus kabint apie nesamus gedimus ,ar apie remonto sudetinguma .Daugumoje servisu stengiasi maksimaliai tavimi pasinaudoti ,jei tu nelabai gaudaisi temoje ,dar ir pridirba nesamoniu ,nors ko ir noret ,kai pav Vilniuje dauguma meistru ruskeliai is gatves ,nelabai suprantantys ,ka jie daro :) Nors ,kaip moka ,tokie ir specai ,visi normalus meistrai ant saves dirba
"vienas iš juokingiausių atvejų jo praktijoje buvo, kuomet pirkėjas paprašė tepalo valytuvams sutepti idan šie necyptų".-nupurškus valytuvus bei stiklą specialiu purškalu cypimas pranyksta-gal klientas ne moksliškai paklausė, bet meistrai turi suprasti ko klijientas nori
kuvalda yra geriausias irankis,nestumkit ant jos :D straipsnyje ne karta paminetas zodis konvejeris ir is tikro,servisu beda ta,kad meistrai algos gauna tiek,kiek uzsidirba,nuo auto kazkoks % jiem eina,todel jie dirba labai skubedami,neisimena kaip kas buvo,paskui surenka blogai,nedaverzia varztu ir pan.remontuot masina,tai ne darzoves rusiuot fabrike prie konvejerio :D
ka jus cia gonite ant kemi geras servisas o jei klientai atvaziuoja tikri bukagalvei ir reiskia savo pretenzijas tai jau cia ju problemos
Pritariu GD žurnalistas o rašyt nemoka be klaidų... Tai čia meistrus užstoji tu taip saldžiai rašydamas? Jokio malonaus darbo pas juos, po to viskas genda ir bilda.. Be abejo yra ir gerų meistrų, pvz.: AŠ :DDD
Na tik ne Kemi aiskinti kokie jie puikus meistrai. Meistrai jie tik pinigu ciulpime, o ne darbuose. Jei apsilankei Kemi, tai gali buti garantuotas, kad arba detale ikista kreivai arba ji pati is kinijos molio lipdyta, zodziu ne veliau kaip po menesio - pusantro vel pas juos lankysies ir klausysi pasaku, kaip cia visai kitas gedimas ir t.t.

Jei nekalbant apie nesugedusiu daliu keitimus, kur tik del ju paciu idetu daliu kokybes teko su grazint senas i vieta ir tik taip supratau, kad viskas buvo tik gedimo diagnostikos imitacija. O su tom originaliom priekinem granatom dar 40 000 km nuvaziavau ir pardaviau sekanciam, kuris iki siol vazineja ir nesiskundzia.
Nieko cia nuostabaus po kiekvieno remonto galima rasti pridarytu kitu gedimu kitaip servisai bijo netekt klientu ( as jau 7 metus kenciu nuo tokio "terorizmo" CITROENO servise Ateites plente, nes jie vieninteliai Kaune)..........Uzsispyre akis issprogine sako cia nepas juos :)))))))))))))
Pakeitė autobusiukui galines stabdžiu kaladėles, jos pradėjo kaisti, kai grįžau į servisą pasakiau,kad reikia "garaže" gamintas stabdžiu kaladėles perdaryti taip,kad nekaistu.Mano pasiūlytas patarimas padėjo.
Ne visi mechanikai mastantys arba daugiausiai be patirties.
Tokių pavizdžių turiu daug ne tik su Kemi.
Klijentai "turi" pagrindo nepasitikėti.
Jeigu der ir "belsas.lt" pasistinktu su letuviu kelbos grematika, tei biutu lebei puiku :)
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų