• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Daugelis vairuotojų yra įsitikinę, jog bet kuris naujas automobilis yra atsparus kėbulą ryjančiai korozijai. Vis dėlto, nepriklausomų ekspertų atlikti rezultatai rodo, jog naujutėlis automobilis negarantuoja, jog galėsite sau ramiai gyventi artimiausius penkis metus.

Automobilių apsaugos nuo korozijos tyrimą užsakė Vokietijos leidinio – „
Bild“ redakcija, kuri norėdama surasti atsakymus į jiems rūpimus klausimus, kreipėsi į Švedijoje gyvenančius specialistus. Specialistus, kurie į savo tyrimus atsivežė Skandinavijos rinkoms skirtus modelius. Be to, kiekvienas iš jų nebuvo atvežtas iš šilto ir jaukaus salono. Eksperimente dalyvavo 6-12 mėnesių bendro naudojimo keliuose važinėję automobiliai.
Absoliutūs autsaideriai
Automobilių apsaugą nuo korozijos vertinę specialistai, iškart sutarė, jog kiekvieną modelį vertins atskirai. Patį geriausią įvertinimą gavę automobiliai bus apdovanoti penkiomis žvaigždutėmis, o prasčiausią – vieną žvaigždę.
Iš pradžių, tyrimą pradėję specialistai tikėjosi, jog jiems nepavyks surasti kandidatų, kurie galėtų pretenduoti į patį prasčiausią įvertinimą. Juk mes gyvename 2018-ais metais, technologijų amžiuje, kuris gamintojams tikrai leidžia naudotis įvairiausiais priedais, kurie automobilių kėbulą apsaugotų nuo korozijos.
Pasibaigus tyrimams, į prasčiausią įvertinimą pretendavo trys automobiliai: „Nissan Qashqai“, „Citroën C4 Cactus“ ir „Honda Jazz“. Kodėl? Tiesiog pasižiūrėkite žemiau esančias nuotraukas, kurios leis pažvelgti į automobilius, kurie Skandinavijos keliuose buvo eksploatuojami vos vienerius metus.
Citroen C4 Cactus

Daugelis vairuotojų yra įsitikinę, jog bet kuris naujas automobilis yra atsparus kėbulą ryjančiai korozijai. Vis dėlto, nepriklausomų ekspertų atlikti rezultatai rodo, jog naujutėlis automobilis negarantuoja, jog galėsite sau ramiai gyventi artimiausius penkis metus.

Automobilių apsaugos nuo korozijos tyrimą užsakė Vokietijos leidinio – „
Bild“ redakcija, kuri norėdama surasti atsakymus į jiems rūpimus klausimus, kreipėsi į Švedijoje gyvenančius specialistus. Specialistus, kurie į savo tyrimus atsivežė Skandinavijos rinkoms skirtus modelius. Be to, kiekvienas iš jų nebuvo atvežtas iš šilto ir jaukaus salono. Eksperimente dalyvavo 6-12 mėnesių bendro naudojimo keliuose važinėję automobiliai.
Absoliutūs autsaideriai
Automobilių apsaugą nuo korozijos vertinę specialistai, iškart sutarė, jog kiekvieną modelį vertins atskirai. Patį geriausią įvertinimą gavę automobiliai bus apdovanoti penkiomis žvaigždutėmis, o prasčiausią – vieną žvaigždę.
Iš pradžių, tyrimą pradėję specialistai tikėjosi, jog jiems nepavyks surasti kandidatų, kurie galėtų pretenduoti į patį prasčiausią įvertinimą. Juk mes gyvename 2018-ais metais, technologijų amžiuje, kuris gamintojams tikrai leidžia naudotis įvairiausiais priedais, kurie automobilių kėbulą apsaugotų nuo korozijos.
Pasibaigus tyrimams, į prasčiausią įvertinimą pretendavo trys automobiliai: „Nissan Qashqai“, „Citroën C4 Cactus“ ir „Honda Jazz“. Kodėl? Tiesiog pasižiūrėkite žemiau esančias nuotraukas, kurios leis pažvelgti į automobilius, kurie Skandinavijos keliuose buvo eksploatuojami vos vienerius metus.
Citroen C4 Cactus

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Citroen C4 Cactus (1)


Citroen C4 Cactus (2)


Citroen C4 Cactus (3)


Citroen C4 Cactus (4)


Honda Jazz

Honda Jazz (1)


Honda Jazz (2)


Honda Jazz (3)


Honda Jazz (4)


Nissan Qashqai

Nissan Qashqai (1)


Nissan Qashqai (2)


Nissan Qashqai (3)


Nissan Qashqai (4)


Nissan Qashqai (5)


Nissan Qashqai (6)


Neigiamą įvertinimą gavo naujos kartos modeliai
Vienu laipteliu aukščiau – dvi žvaigždutes gavę modeliai, kurių pasirodymą specialistai įvertino neigiamai. Nors šių automobilių apsauga nuo korozijos geresnė, šių automobilių vairuotojai turėtų iš anksto pasiruošti papildomomis apsaugomis, kurios neleistų atsirasti korozijos židiniams.
Prastą įvertinimą, vos dvi žvaigždutes, gavo naujos kartos „Honda Civic“, „Nissan Leaf“ ir „Subaru XV“. Į šio klubo gretas taip pat įstojo „Ford Focus“, „Kia Stonic“ ir „Ford S-Max“.

REKLAMA

Honda Civic (2)


Vidutiniokai
Nei gerai, nei blogai – vidutiniškai. Tyrimą atlikęs specialistai šių automobilių apsaugą nuo korozijos yra linkę vertinti labiau teigiamai negu neigiamai. Vis dėlto, šių ratuočių gamintojai turėtų atsižvelgti į tyrimų rezultatus ir pasitempti.
Didžiausią nuostabą kelia ne automobilių skaičius, kurie gavo šį įvertinimą, bet kai kurių gamintojų modeliai gavo trijų žvaigždučių įvertinimą: „Citroën C3 Aircross“, „Dacia Duster“, „Hyundai i30“, „Hyundai Ioniq“, „Jeep Compass“, „Kia Ceed“, „Opel Grandland“, „Peugeot 308 SW“, „Škoda Karoq“, „Volvo V60“, „Volvo XC40“, „Volkswagen T-Roc“.

REKLAMA
REKLAMA

Škoda Karoq


Teigimai įvertintų automobilių būrys
Aptarę automobilius, kurie šiame tyrime pasirodė nuviliančiai, laikas pereiti prie tų, kurie pasižymi gera apsauga nuo korozijos.
Galbūt tuo stebėtis nereikėtų, bet tarp gerą įvertinimą gavusių automobilių, didžioji dalis dėvi vokiškos markės logotipą. „Audi A4“, 1 serijos „BMW“, A klasės „Mercedes Benz“, „Opel Insignia Country Tourer“, „Seat Arona“, „Volkswagen Golf“, „Passat“ ir „Tiguan“ gavo keturių žvaigždučių įvertinimą.
Komplimentų taip pat nusipelnė „Lexus LS 500h“ ir „Renault Megane“ – jie taip pat gavo keturių žvaigždučių įvertinimą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Opel Insignia


Tarp geriausiai įvertintų – prancūziškas vienatūris
Nepriekaištingą, aukščiausią, penkių žvaigždučių įvertinimą įprastai gauna aukštesnės klasės automobiliai. Šis kartas – ne išimtis.
Penkių žvaigždučių įvertinimą gavo naujos kartos „Audi A6“ ir „Audi A8“ sedanai, technologijomis aprūpinta S klasė ir ... „Renault Espace“. Būtent šio automobilio patekimą į geriausiųjų lygą tik dar kartą įrodo, jog „Renault“ per pastaruosius metus labai stipriai pakėlė kokybės kartelę.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų