Iš pradžių norime priminti kodėl šis „Porsche 911“ yra ypatingas. Matote, būtent ši „Porsche 911 Carrera 3.2 Speedster“ versija buvo gaminama nuo 1989 metų vasario ir iki liepos. Per šį laiko tarpą „Porsche“ į pasaulį išleido 2104 modelio vienetus. Todėl natūralu, jog didžioji dalis „Speedster“ savininkų šį modelį laiko už devynių užraktų, tamsiame garaže. Tuo tarpu ponaitis Volkeris su šiuo automobiliu važinėja kiekvieną ir, netgi, su juo keliauja po senąjį žemyną.
„Šiais automobiliais aš domiuosi ne tik dėl savo garbaus amžiaus, bet ir dėl to, jog mūsų karta su jais užaugo. Auginome raumenis sukdami vairą, reguliavome karbiuratorių, lopėme skylėtą kėbulą ir ruošėmės techninei apžiūrai“, – pasakoja Volkeris Schierschas.
Volkeris automobiliais su oru aušinamais varikliais susižavėjo būdamas studentu. Tuomet jis užsibrėžė tikslą – įsigyti „Porsche 356“, o tiksliau – „Porsche 356C“, kurį jis įsigijo dirbdamas per kelias skirtingas darbovietes. Vėliau jis persėdo į raudonos spalvos „Porsche 356 Speedster“, kol galiausiai jo rankose atsirado rakteliai nuo skirtingų „Porsche 911“ modelių.
Prieš keletą metų jis gavo progą įsigyti devintame dešimtmetyje pagamintą „911 Carrera 3.2 Speedster“. Bene idealus kompanionas kitiems Volkerio automobiliams: „Morgan Plus 8“ ir „Aston Martin DB9 Volante“.
Ilgainiui Volkeris įsigijo dar vieną, itin retą „Porsche“ priedą – prikabinamą namelį. Autentišką, originalų, „Porsche“ gamybos priekabą, kuris dabar nuolatos rieda paskui šį itin retą „Porsche 911 Speedster“.
„Dabar su automobiliu nesileidžiame į tokias ilgas keliones. Vietoj to, mes pasirenkame maršrutus, kurie netoli mūsų namų arba driekiasi palei Šiaurės Jūrą. Nors daugumoje ruožų maksimalus greitis apribojamas ties 80 km/val. – mums tai netrukdo“, – priduria Volkeris Schierschas.