Elektra varomos autorius tikina, jog bene didžiausias naujos jėgainės privalumas – nuolatos šypseną veide piešianti akceleracija.
Didžiausia bėda yra ta, jog dažnas akceleratoriaus spaudinėjimas labai greitai iškrauna automobilyje sumontuotus akumuliatorius. Šiuo metu į „MX-5“ sumontuoti akumuliatoriai leidžia nuvažiuoti vos 35 kilometrus. Geriausiu atveju.
Taip pat verta paminėti dar vieną trūkumą – akumuliatorių svorį. Nors 1,6 litro benzininį motorą pakeitęs elektros motoras yra perpus lengvesnis, tačiau priekyje tūnantys akumuliatoriai sveria net 180 kilogramų. Šis papildomas svoris turėjo nemažą įtaką automobilio elgesiui posūkiuose.
Bene didžiausias šio elektromobilio išskirtinumas – mechaninė pavarų dėžė, o tiksliau – originali „Mazda“ inžinierių sukurta penkių laipsnių pavarų dėžė, kurią galima surasti kiekviename pirmos kartos „MX-5“ egzemplioriuje.
Net ir pats projekto autorius pripažįsta, jog sankabos pedalas ir galimybė pavaras perjungti pačiam suteikia žymiai daugiau malonumo negu visą dieną brūžinti asfaltą su automobiliu, kuris turi automatinę transmisiją.
Kol kas, elektrinės „MX-5“ nuvažiuojamas atstumas neatrodo nei įspūdingai, nei patraukliai, tačiau projekto autorius teigia, jog netolimoje ateityje jis planuoja pradėti naudoti penkis „Tesla“ akumuliatorių modulius, kurie turėtų padėti šiam žaviam kabrioletui nuvažiuoti bent 150 kilometrų distanciją. Be to, naujieji akumuliatoriai leis automobilio svorį sumažinti daugiau nei dvigubai.
Panašu, kad visuotinė automobilių elektrifikacija neaplenks ir senų, įdomių ratuočių, tokių kaip štai ši „Mazda MX-5“. Nenustebtume, jeigu elektromobiliams pradėjus dominuoti visuotinėje automobilių rinkoje, tokio pobūdžio projektai taps vis populiaresni ir populiaresni.