Pripažinkime, jog kiekvienas, bent truputėlį, besižavintis automobiliais, turėjo super automobilio plakatą ant sienos arba „Turbo" kramtomosios gumos popieriukų.
Ženevos automobilių paroda turtinga ne tik įprastais ir pakankamai žemiškais automobiliais, kuriuos gali įpirkti paprasti mirtingieji. Kaip ir pačiame Ženevos mieste, taip ir automobilių parodoje buvo apstu brangių, egzotiškų ir greitų automobilių.
Laikas pažvelgti į Ženevos automobilių parodos grietinėlę.
Šios markės automobilius yra girdėję tik tie, kurie domisi super automobiliais. Be to, jog šį automobilį kadaise išbandė „Top Gear" kompanija, „Gumpert" daugiau dėmesio iš spaudos pasaulio nėra sulauksi. Na, nebent tada, kai kompanija paskelbė ieškanti naujų investuotojų, kurie galėtų padėti išgelbėti kompaniją nuo bankroto.
Nors automobilių parodoje nieko naujo kompanija nepristatė, tačiau „Gumpert" atstovai neslėpdami optimizmo noriai kalbino kiekvieną praeinantį. Mūsų žiniomis, „Gumpert" šiuo metu dirba prie visiškai naujo modelio, kuris turėtų tikti kasdieniniam naudojimui.
Tuo tarpu „Apollo", dėmesį traukė savo išskirtinumu. Vienas greičiausių automobilių apvažiavęs Nurburgringo trasą yra aprūpintas 650, 700 arba 800 arklio galių išvystančiu motoru, priklausomai nuo modifikacijos. Maksimalus greitis siekia apie 360 km/h. Kaina turbūt su ne ką mažiau nuliukų.
„Pagani Huayra"
Mūsų nuomone, tai yra pats įspūdingiausias automobilis pasaulyje. Tai puikus pavyzdys, kaip tikras automobilių entuziastas nusprendė įgyvendinti svajonę ir sukurti automobilį, kurio dar nėra matęs pasaulis.
Nors „Huayra" daugeliui bus pažįstama, kompanija Ženevos automobilių parodoje pristatė naują super automobilio modifikaciją - „Track Pack". Ką jis suteikia automobiliui? Su šiuo paketu automobilis gauną truputėlį patobulintą programinę įrangą, kuri efektyviau pasipriešina fizikos dėsniams kartu su mažais spoileriais.
Visa kita išliko taip pat. „AMG" sukurtas dvylikos cilindrų motoras, kuris išvysto 730 arklio galių ir 1000 NM sukimo momentą. Iki 100 km/h automobilis gali įsibėgėti per mažiau negu 3 sekundes ir pasiekti 370 km/h maksimalų greitį.
Arti milijono eurų kainuojantis automobilis turi be galo ilgą klientų sąrašą.
„Wiesmann"
Sportiškų ir ekstravagantiškų automobilių gamintoja „Wiesmann", Ženevos automobilių parodoje pristatė sportiškiausią „MF4" modelio versiją - „GT MF4 CS".
Kompanija teigia, jog pagamins vos 25 šių modelių vienetus, kurių kaina oficialiai neskelbiama. Jeigu norite sužinoti, teks kreiptis į šios kompanijos atstovybę.
Automobilį varo 4 litrų benzininis motoras, kuris išvysto 420 arklio galių ir 400 NM sukimo momentą.Iki 100 km/h automobilis įsibėgėja per 4,4 sekundės, o maksimalus greitis siekia 285 km/h.
„Noble M600"
D.Britanijoje įsikūrusi automobilių kompanija nepabūgo atvažiuoti į vieną didžiausių automobilių parodų pasaulyje.
Parodoje buvo galima išvysti du „M600" egzempliorius, kuris vienas iš jų vadinosi „Carbon Sport". Visas kėbulas buvo pagamintas iš anglies pluošto. Tuo tarpu antrasis modelis buvo pavadintas „Meco". Mėlynos spalvos kėbulas ir baltos spalvos ratai - „Meco".
Priminsime, jog „M600" varo 4,4 litro benzininis motoras, kuris išvysto 650 arklio galių. 0 - 100 per 3 sekundes, o maksimalus greitis - 360 km/h. Kaina - 800,000 litų.
„McLaren"
Stendas į kurį buvo negalima patekti kurį laiką. Visų dėmesio centre buvo naujausias kompanijos kūrinys - „P1". Aerodinamikos ekspertų sukurtas automobilis pribloškė daugelį. Nors klasikinių super automobilių skonio jis neatitiko, tačiau jaunesnės kartos atstovai jį tiesiog dievino.
Ne veltui, nes automobilis atrodo, kaip iš kompiuterinio žaidimo. Kompanija teigia, jog pagamins vos 375 šio modelio vienetus ir paprašys 3,79 milijono litų.
0 - 100 per mažiau negu 3 sekundes, 0 - 200 per 7 sekundes, 0 - 300 per mažiau negu 17 sekundžių. Pabandykite paskaičiuoti per kiek laiko jūsų automobilis įsibėgėja iki 200 km/h.
Šalia „P1" buvo demonstruojamas ir kitas „McLaren" modelis, kuris yra ženkliai pigesnis ir ženkliai lėtesnis - „MP4-12C". „Ferrari 458 Italia" konkurentas pasižymi konservatyvumu, mažesnio darbinio tūrio varikliu, kuris siekia vos 3,8 litro. Kaip sakoma, niekas nenori pirkti antro geriausio automobilio klasėje.
Be šių modelių, mūsų dėmesį labiausiai traukė „McLaren F1". Super automobilių legenda.