LAMBORGHINI HURACAN
Modernūs „Lamborghini“ markės automobiliai taip pat puikiai susitvarko su netikėtai atsiradusiais kelio užtvarais, kurie reikalauja sustoti ir sumokėti už įvažiavimą į privačią teritoriją.
Panašu, kad šis privalumas praverčia, kuomet skubate ir nenorite savo kišenėse ieškoti smulkių euro monetų.
LAMBORGHINI MURCIELAGO
„Lamborghini“ flagmanas. Platus, griausmingas, turintis V12 motorą, kuris pažadintų net ir didžiausią miegalių.
Nepaisant masyvių detalių ir baimę keliančio pločio, itališko superautomobilio aukštis siekia vos 114 centimetrų. Ką tai reiškia? Nemokamą parkavimą!
PORSCHE 918 SPYDER
„Porsche 918 Spyder“ buvo vienas pirmųjų naujos kartos ratuočių, kurie pasiūlė stulbinančios dinamikos ir tylaus elektromobilio kombinaciją.
Nors „918 Spyder“ nėra pats žemiausias automobilis – „918“ aukštis siekia 117 centimetrų, tačiau to pilnai užtenka, jog galėtumėte pravažiuoti pro netikėtai atsiradusį šlagbaumą.
PORSCHE 917
„Porsche 917“ buvo sukurtas tam, jog pranoktų savo varžovus Le Mano 24 valandų lenktynėse. „Porsche“ sukūrė daugybę skirtingų „917“ versijų, kurios dalyvavo ir laimėjo skirtingose automobilių sporto varžybose.
„917“ visuomet priklausė prototipų kategorijai – automobilių klasei, kurie niekada neturėjo teisės išvažiuoti į bendro naudojimo kelius, bet tai nereiškia, jog „917“ negali būti pritaikytas bendro naudojimo keliams.
Pasiturintys automobilių entuziastai suranda dirbtuves, kuriose garbaus amžiaus „917“ pritaikomas paprastiems keliams ir gali būti užregistruoti kaip normalūs lengvieji automobiliai.
PORSCHE 550 SPYDER
Dar vienas automobilis, kuris tapo legenda. Dėl kokios priežasties? Automobilių sporto užkulisiuose iki šiol kalbama apie vieną, ryškų momentą iš 1954 metais įvykusios „Mille Miglia“ lenktynių.
1954 metais šiose varžybose dalyvavo Formulės 1 lenktynininkas, Hansas Hermannas. Jis „Mille Miglia“ lenktynėse dalyvavo 351 numeriu pažymėtu „Porsche 550 Spyder“.
Žemiau esanti iliustracija atpasakoja 1954 metų įvykius, kuomet Hansas Hermannas nenorėdamas sustoti šalia geležinkelio šlagbaumo ir palaukti, kol pravažiuos traukiniai, akceleratoriaus pedalą įspaudė iki dugno ir praskrido pro geležinkelio pervažą rizikuodamas savo ir šturmano gyvybėmis.