• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekvienas iš mūsų yra įpratęs gatvėse matyti senus, maždaug 20 ar 30 metų senumo automobilius, tačiau senesni - 40, 50 ar net 60 metų sulaukę automobiliai į mūsų šalies kelius išrieda tik ypatingomis progomis.
Tuo tarpu kelis kartus didesnėje Vokietijoje, septintame dešimtmetyje pagamintos mašinos gatvėse važinėja tokiu pačiu tempu kaip ir naujutėlis „Volkswagen Golf“.

Kiekvienas iš mūsų yra įpratęs gatvėse matyti senus, maždaug 20 ar 30 metų senumo automobilius, tačiau senesni - 40, 50 ar net 60 metų sulaukę automobiliai į mūsų šalies kelius išrieda tik ypatingomis progomis.
Tuo tarpu kelis kartus didesnėje Vokietijoje, septintame dešimtmetyje pagamintos mašinos gatvėse važinėja tokiu pačiu tempu kaip ir naujutėlis „Volkswagen Golf“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

11221686_733977746707012_8124459627322722521_o


Mūsų skaitytojas Eimantas, viešėdamas Vokietijoje, užfiksavo labai įdomų ir Europoje pakankamai retai matomą - „Chevrolet Corvair“. Nuo kitų to meto laikotarpio amerikietiškų automobilių išsiskiria tuo, jog į priekį leidžiantis važiuoti variklis buvo sumontuotas ne priekyje, bet gale. Visai kaip „Volkswagen Beetle“ su kuriuo Jungtinių Valstijų rinkoje jis ir konkuravo.
Tokia neįprasta automobilio konfigūracija Jungtinių Valstijų gyventojų buvo pasitikta palankiai. „Chevrolet“ per penkerius automobilio gamybos metus pardavė beveik 160 tūkst. „Corvair“ vienetų.
Atsižvelgiant į tuomet automobilį bandžiusių žurnalistų atsiliepimus, pirkėjams patiko automobilio kompaktiškumas, erdvė, elegantiškas siluetas, komfortiškai veikianti pakaba,

Jeigu norite pasidalinti savo nuotraukomis, siųskite jas el.paštu :
[email protected]. arba „
Facebook“ socialinio tinklo pagalba.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų