„Fisker Karma“ nėra tradicinis hibridinis automobilis. Nors priekyje galima surasti 2.0 litrų, 4 cilindrų benzininį variklį, tačiau jis atlieka tik vieną darbą - jis krauna išsikrovusius akumuliatorius. Galima sakyti, jog jis veikia kaip generatorius.
Tuo tarpu automobilį į priekį gena 402 arklio galių ir 1300 Nm elektrinė jėgainė. Milžiniškas sukimo momentas padeda prabangiam sedanui iki 100 km/val. įsibėgėti per 6.3 sekundės. Kaip 2.4 tonos sveriančiam sedanui, tai yra labai geras rodiklis.
Jeigu norite pasidalinti savo nuotraukomis, siųskite jas el.paštu :
[email protected] arba užpildykite žemiau esančią formą. Naudodami žemiau esančia forma - įsitikinkite, kad vienos nuotraukos „svoris“ neviršytų 500 kb.
„Fisker Karma“ net ir Vakarų Europoje ar Jungtinėse Valstijose yra pakankami retas reiškinys. Tačiau per pakankamai gamybos laikotarpį šių hibridinių automobilių atsirado ne tik Lenkijos, Latvijos, Vokietijos, bet ir Lietuvos keliuose. Vieną iš jų užfiksavo Edgaras.
Kol automobilio šeimininkas atliko įmonės vadovo pareigas, hibridinę jėgainę turinti „Fisker Karma“ džiaugėsi skaniais elektros energijos kąsneliais ir po truputėlį maitino 20.1 kWh galingumo baterijas.
Kaip ir daugelis tokio tipo automobilių, galingumo baterijos sudėtos ant automobilio dugno. Taip buvo padaryta dėl geresnio svorio paskirstymo tarp ašių.
„Fisker Karma“ net ir Vakarų Europoje ar Jungtinėse Valstijose yra pakankami retas reiškinys. Tačiau per pakankamai gamybos laikotarpį šių hibridinių automobilių atsirado ne tik Lenkijos, Latvijos, Vokietijos, bet ir Lietuvos keliuose. Vieną iš jų užfiksavo Edgaras.
Kol automobilio šeimininkas atliko įmonės vadovo pareigas, hibridinę jėgainę turinti „Fisker Karma“ džiaugėsi skaniais elektros energijos kąsneliais ir po truputėlį maitino 20.1 kWh galingumo baterijas.
Kaip ir daugelis tokio tipo automobilių, galingumo baterijos sudėtos ant automobilio dugno. Taip buvo padaryta dėl geresnio svorio paskirstymo tarp ašių.