• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kaip apibūdintumėte „Škoda Yeti“? Išvaizdus, patogus ir visai neblogas kompaktinės klasės automobilis.
Čekiškų automobilių konstruktorė į šį populiarų modelį diegė įvairiausio pajėgumo motorus. Nuo vangoko 1,2 benzininio iki pakankamai dinamiško 2 litrų dyzelinio.
Rusijoje gyvenantys automanai norėdami „Škoda“ modeliui suteikti milžinišką porciją aštrių prieskonių, atsikratė keturių cilindrų agregato ir į jo vietą sumontavo „Audi“ inžinierių sukurtą analogą.
„Audi RS3“ modeliuose esantis 5 cilindrų variklis turi keletą ryškių privalumų. Jis skleidžia nuostabų garso takelį, jis net ir standartinėje konfigūracijoje pasižymi dėmesio vertais parametrais ir svarbiausia – jis lengvai pasiduoda modifikacijoms.
„Yeti“ į automobilių entuziastų akiratį patenka ne pirmą kartą. Prieš keletą metų D.Britanijoje gyvenantis automanas panoro standartinį
„Yeti“ paversti į „Yeti RS“, su „Audi TT RS“ komponentais.

Kaip apibūdintumėte „Škoda Yeti“? Išvaizdus, patogus ir visai neblogas kompaktinės klasės automobilis.
Čekiškų automobilių konstruktorė į šį populiarų modelį diegė įvairiausio pajėgumo motorus. Nuo vangoko 1,2 benzininio iki pakankamai dinamiško 2 litrų dyzelinio.
Rusijoje gyvenantys automanai norėdami „Škoda“ modeliui suteikti milžinišką porciją aštrių prieskonių, atsikratė keturių cilindrų agregato ir į jo vietą sumontavo „Audi“ inžinierių sukurtą analogą.
„Audi RS3“ modeliuose esantis 5 cilindrų variklis turi keletą ryškių privalumų. Jis skleidžia nuostabų garso takelį, jis net ir standartinėje konfigūracijoje pasižymi dėmesio vertais parametrais ir svarbiausia – jis lengvai pasiduoda modifikacijoms.
„Yeti“ į automobilių entuziastų akiratį patenka ne pirmą kartą. Prieš keletą metų D.Britanijoje gyvenantis automanas panoro standartinį
„Yeti“ paversti į „Yeti RS“, su „Audi TT RS“ komponentais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Škoda Yeti RS


Rusijoje gyvenančių automanų pradėtas projektas turi kelis esminius „Audi RS3“ komponentus: variklį, pavarų dėžę ir keturių varančiųjų ratų pavarą.
Šalia priekinės ašies kabantis penkių cilindrų variklis su naujai įdiegta variklio valdymo programa dabar išvysto beveik 360 arklio galių ir 580 Nm sukimo momentą. Jis buvo suporuotas su standartine „DQ500“ – 7 laipsnių, dvigubos sankabos pavarų dėže ir „Audi RS3“ vairuotojus džiuginančia „Quattro“ pavara. Kaip ir minėjome anksčiau, visa tai buvo paimta iš šiam projektui pasitarnavusio „Audi RS3“ donoro.
Projekto autoriai puikiai suprasdami kur veliasi ir ką nori pasiekti su šiuo „Yeti RS“, taip pat pasirūpino standesniais amortizatoriais, kurie padėtų automobilį suvaldyti posūkiuose. Tuo tarpu pasiekus ne visiems eismo dalyviams priimtiną greitį, naują „Yeti“ versiją padės sustabdyti gerokai rimčiau nusiteikusi „Brembo“ komponentų šeimyna.

ŠKODA YETI RS













REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų