Iš vokiečių estafetę perėmę austrai tikina, jog jų „Maybach 57 S“ kupė mažai kuo nusileidžia „Daimler“ koncerno kūriniams. Tiek interjere panaudotomis medžiagomis, tiek surinkimo kokybe.
Austriškas „Maybach 57 S“ kupė komplektuojamas su 6.0 litrų, 12 cilindrų benzininiu varikliu, kuris išvysto 630 arklio galių. To turėtų užtekti daugiau nei dvi tonas sveriantį automobilį išjudinti iki 100 km/val. per maždaug 5 sekundes.
Kadangi automobilis dėvi ne „Opel“, o „Maybach“ markės ženkliuką, tik pagal užsakymą gaminamas automobilis kainuoja tiek kiek ir priklauso „Maybach“ - 1 milijoną eurų.
Jeigu 1 mln. eurų Jums yra per didelė suma, austrai šiuo metu parduoda vos 1000 kilometrų nuvažiavusį „Maybach 57 S“ kupė, kuris kainuoja tik 590 tūkst. eurų.
Galbūt reikėtų palaukti, kol šio automobilio rida pasieks 5000 kilometrų?
„Maybach“ automobiliai kadaise buvo lygiagrečiai lyginami su pačiais geriausiais pasaulio automobiliais. Tačiau taip buvo labai seniai. Tuo tarpu modernūs „Maybach“ automobiliai su „Mercedes Benz“ S klase turi žymiai daugiau panašumų negu skirtumų.
Pataisyti dabartinę padėtį nusprendė automobilių kėbulų gamintoja „DC Dream Cars“. Austrijoje įsikūrusi kompanija nusprendė paimti pavyzdį iš savo kolegų ir sukūrė prabangų ir elegantišką „Maybach 57 S“ kupė.
„DC Dream Cars“ nebus pirmoji kompanija užsimaniusi pradėti ribotos laidos „Maybach 57 S“ kupė gamybą. Anksčiau šio modelio gamybą norėjo pradėti „Xenatec“. Šios kompanijos vadovai netgi buvo gavę palaiminimą iš „Daimler“ koncerno, tačiau milžiniškų išlaidų pareikalavęs projektas buvo sustabdytas.
„Maybach“ automobiliai kadaise buvo lygiagrečiai lyginami su pačiais geriausiais pasaulio automobiliais. Tačiau taip buvo labai seniai. Tuo tarpu modernūs „Maybach“ automobiliai su „Mercedes Benz“ S klase turi žymiai daugiau panašumų negu skirtumų.
Pataisyti dabartinę padėtį nusprendė automobilių kėbulų gamintoja „DC Dream Cars“. Austrijoje įsikūrusi kompanija nusprendė paimti pavyzdį iš savo kolegų ir sukūrė prabangų ir elegantišką „Maybach 57 S“ kupė.
„DC Dream Cars“ nebus pirmoji kompanija užsimaniusi pradėti ribotos laidos „Maybach 57 S“ kupė gamybą. Anksčiau šio modelio gamybą norėjo pradėti „Xenatec“. Šios kompanijos vadovai netgi buvo gavę palaiminimą iš „Daimler“ koncerno, tačiau milžiniškų išlaidų pareikalavęs projektas buvo sustabdytas.