Penktadienio pavakarę istorinių automobilių asociacija „Seni kibirai“ pakvietė pažiūrėti unikalių lenktynių, kuriose varžėsi istorinių automobilių savininkai.
Žinoma, lenktynėmis šį renginį galima būtų pavadinti tik su tam tikromis išlygomis. Asociacijos nariai žiūrovus stengėsi nustebinti ne greičiais ir, žinoma, ne šoniniu slydimu posūkiuose.
Visus papirko patys automobiliai. Neretai perkopę pusės amžiaus ar dar didesnį jubiliejų senoliai, tačiau spindintys dažais lyg vakar nuriedėję nuo surinkimo konvejerių ir tarsi spinduliuojantys dėkingumą kruopštiems jų turėtojams bei restauratoriams už sugrąžintą jaunystę.
Žiūrovai nelyginant tarsi pamėgtiems artistams scenoje plojo Augustino Jankevičiaus vairuojamam 1930 m. JAV pagamintam „Ford Model A“, 1975 m. laidos Vytauto Gineikos „Cadillac Eldorado“, asociacijos „Seni kibirai“ prezidento Arvydo Simonaičio 1958 m. JAV gimusiam tikram tų laikų monstrui „Cadillac Fleetwood“, kurio ratus suka net 6,384 litro darbo tūrio 227 kW pajėgumą išvystantis variklis, 1965 m. gamybos Vlado Krasutsko rusų flagmanui „Volga“, 1992 m. laidos Andriaus Valentino „Schevrolet Camaro“ ir kitiems, karšto penktadienio pavakarę maloniai nustebinusiems susirinkusius.
Istorinių automobilių savininkai dar neatsisveikino su „Aurum 1006 km lenktynėmis“. Šeštadienio vidurdienį jie išsirikiuos margaspalviam paradui į Palangą.
Jų pasirodymą papildys ir išskirtinių automobilių „Memel Motor Fest“ paradas nuo trasos iki kurorte esančio populiaraus klubo „Šachmatinė“, o tą patį vakarą bus paskelbtas išskirtinių automobilių TOP 5 ir surengti šventės laureatų apdovanojimai.