Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Trys amžini varžovai – viena komanda. Toks iš pirmo žvilgsnio gana keistas derinys ruošiasi startui „Aurum 1006 km” lenktynėse Palangoje. Aurimas Mištautas, Izidorius Paukštys ir Julius Kiršis suvienijo jėgas, susibūrė į „Anjesė KTG by TOP Sport“ komandą ir žada nenusileisti kur kas galingesnę techniką turintiems varžovams.
Žiedinėse lenktynėse ši trijulė – nuolatiniai varžovai. Nesuklysime sakydami, kad Aurimas, Izidorius ir Julius – vieni geriausių žiedinių lenktynių specialistų ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse.
Praėjusiais metais A. Mištautas Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionate tapo čempionu, J. Kiršis finišavo antras, o I. Paukštys tapo bronziniu prizininku. Visi pilotai jau turi patirties ir „Aurum 1006 km” lenktynėse.
Aurimui tai bus jau septintosios lenktynės Palangoje. Beje, kartą A. Mištautas šventė pergalę X1 klasėje su „Lada“ automobiliu.
„Pernai pirmą kartą startavau su savo asmeniniu BMW M3. Automobilis pilnai pateisino lūkesčius. 2021 metų lenktynės išsiskyrė incidentų gausa. Deja, į vieną jų įsivėlėme ir mes – tai sutrukdė užkopti ant prizininkų pakylos. Bet kokiu atveju pamatėme, kad šis BMW turi daug potencialo, o man pavyko pasiekti geriausią rato įveikimo laiką TC4 klasėje“, - pasakoja A. Mištautas.
Dabar Aurimas siekia išspausti maksimumą iš savo automobilio, todėl ilgai nesvarstęs nusprendė pasikviesti pagrindinius savo varžovus trasoje ir suformuoti bendrą komandą.
„Džiugu, kad visi puikiai priėmė šią idėja“, - teigia Aurimas.
I. Paukščiui tai bus antrosios lenktynės Lietuvos pajūryje. Pernai Izidorius debiutavo šiose lenktynėse ir varžėsi TC4 klasėje pilotuodamas „VW Scirocco“. Debiutas neprisvilo – antra vieta savo klasėje.
„Nors debiutas buvo pakankamai sėkmingas, neslėpsiu – vairuodamas priekiniais ratais varomą automobilį nesijaučiu savo rogėse. Gavęs Aurimo pasiūlymą net nesvarsčiau ir iškart sutikau“, - neslepia Izidorius.
J. Kiršis Palangoje lenktyniaus jau trečią kartą. Beje, savo geriausią rezultatą lietuviškamame Le Mane Julius pasiekė taip pat su BMW automobiliu - TC3 klasėje antra vieta.
„Smagu važiuoti su pilotais, kurie rodo labai panašų tempą trasoje ir turi panašią vairavimo patirtį“, - teigia Julius.
Tikslas – pirma vieta klasėje
Patyrę pilotai aiškiai žino, ko važiuoja į Palangą.
„Visi bendrai sutinkame, kad šiais metais tikslas - pirma vieta SP4 klasėje. Be to, užsibrėžėme tikslą patekti į bendros įskaitos dešimtuką“ , - sako pilotai.
Tiesa, pasiekti šį tikslą bus labai sudėtinga.
„Šiai dienai vien GT klasės automobilių jau yra 13. Mūsų automobilis yra potencialiai lėtesnis, tačiau ištvermės lenktynėse svarbu ne tik vidutinis rato įveikimo greitis, bet ir kitos aplinkybės. Svarbu išvengti gedimų bei incidentų trasoje. Mūsų komandos pilotai turi daug patirties artimose kovose trasoje, todėl stengsimės išspausti maksimalų rezultatą“, - sutartinai tikina „Anjesė KTG by TOP Sport“ komandos pilotai.
Trasą šturmuos su BMW
„Anjesė KTG by TOP Sport“ komanda prie starto linijos stos su BMW M3 (e92) bolidu. Sportiniame automobilyje sumontuotas 4 litrų darbinio tūrio V8 variklis, generuojantis 450 AG.
Šį automobilį Palangos trasoje buvo galima išvysti ir pernai. Tiesa, tuomet BMW buvo su mechanine pavarų dėže. Šiais metais buvo atlikta „renovacija“ ir BMW gavo sekvencinę pavarų dėžę.
Pernai BMW varžėse TC4 klasėje, tačiau dėl atliktų pakeitimų šiemet peršoko į galingesnę, SP4 klasę.
„Anjesė KTG by TOP Sport“ komanda lenktynėse, kuriuos startuos jau liepos 16-ąją, bus pažymėta 17-uoju startu numeriu.
Trys amžini varžovai – viena komanda. Toks iš pirmo žvilgsnio gana keistas derinys ruošiasi startui „Aurum 1006 km” lenktynėse Palangoje. Aurimas Mištautas, Izidorius Paukštys ir Julius Kiršis suvienijo jėgas, susibūrė į „Anjesė KTG by TOP Sport“ komandą ir žada nenusileisti kur kas galingesnę techniką turintiems varžovams.
Žiedinėse lenktynėse ši trijulė – nuolatiniai varžovai. Nesuklysime sakydami, kad Aurimas, Izidorius ir Julius – vieni geriausių žiedinių lenktynių specialistų ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse.
Praėjusiais metais A. Mištautas Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionate tapo čempionu, J. Kiršis finišavo antras, o I. Paukštys tapo bronziniu prizininku. Visi pilotai jau turi patirties ir „Aurum 1006 km” lenktynėse.
Aurimui tai bus jau septintosios lenktynės Palangoje. Beje, kartą A. Mištautas šventė pergalę X1 klasėje su „Lada“ automobiliu.
„Pernai pirmą kartą startavau su savo asmeniniu BMW M3. Automobilis pilnai pateisino lūkesčius. 2021 metų lenktynės išsiskyrė incidentų gausa. Deja, į vieną jų įsivėlėme ir mes – tai sutrukdė užkopti ant prizininkų pakylos. Bet kokiu atveju pamatėme, kad šis BMW turi daug potencialo, o man pavyko pasiekti geriausią rato įveikimo laiką TC4 klasėje“, - pasakoja A. Mištautas.
Dabar Aurimas siekia išspausti maksimumą iš savo automobilio, todėl ilgai nesvarstęs nusprendė pasikviesti pagrindinius savo varžovus trasoje ir suformuoti bendrą komandą.
„Džiugu, kad visi puikiai priėmė šią idėja“, - teigia Aurimas.
I. Paukščiui tai bus antrosios lenktynės Lietuvos pajūryje. Pernai Izidorius debiutavo šiose lenktynėse ir varžėsi TC4 klasėje pilotuodamas „VW Scirocco“. Debiutas neprisvilo – antra vieta savo klasėje.
„Nors debiutas buvo pakankamai sėkmingas, neslėpsiu – vairuodamas priekiniais ratais varomą automobilį nesijaučiu savo rogėse. Gavęs Aurimo pasiūlymą net nesvarsčiau ir iškart sutikau“, - neslepia Izidorius.
J. Kiršis Palangoje lenktyniaus jau trečią kartą. Beje, savo geriausią rezultatą lietuviškamame Le Mane Julius pasiekė taip pat su BMW automobiliu - TC3 klasėje antra vieta.
„Smagu važiuoti su pilotais, kurie rodo labai panašų tempą trasoje ir turi panašią vairavimo patirtį“, - teigia Julius.
Tikslas – pirma vieta klasėje
Patyrę pilotai aiškiai žino, ko važiuoja į Palangą.
„Visi bendrai sutinkame, kad šiais metais tikslas - pirma vieta SP4 klasėje. Be to, užsibrėžėme tikslą patekti į bendros įskaitos dešimtuką“ , - sako pilotai.
Tiesa, pasiekti šį tikslą bus labai sudėtinga.
„Šiai dienai vien GT klasės automobilių jau yra 13. Mūsų automobilis yra potencialiai lėtesnis, tačiau ištvermės lenktynėse svarbu ne tik vidutinis rato įveikimo greitis, bet ir kitos aplinkybės. Svarbu išvengti gedimų bei incidentų trasoje. Mūsų komandos pilotai turi daug patirties artimose kovose trasoje, todėl stengsimės išspausti maksimalų rezultatą“, - sutartinai tikina „Anjesė KTG by TOP Sport“ komandos pilotai.
Trasą šturmuos su BMW
„Anjesė KTG by TOP Sport“ komanda prie starto linijos stos su BMW M3 (e92) bolidu. Sportiniame automobilyje sumontuotas 4 litrų darbinio tūrio V8 variklis, generuojantis 450 AG.
Šį automobilį Palangos trasoje buvo galima išvysti ir pernai. Tiesa, tuomet BMW buvo su mechanine pavarų dėže. Šiais metais buvo atlikta „renovacija“ ir BMW gavo sekvencinę pavarų dėžę.
Pernai BMW varžėse TC4 klasėje, tačiau dėl atliktų pakeitimų šiemet peršoko į galingesnę, SP4 klasę.
„Anjesė KTG by TOP Sport“ komanda lenktynėse, kuriuos startuos jau liepos 16-ąją, bus pažymėta 17-uoju startu numeriu.