Po pirmųjų kvalifikacinių važiavimų Aurimas galėjo džiaugtis puiku rezultatu, tuo tarpu pagrindinio konkurento komanda suskubo keisti „Toyota Corolla“ variklį. Jie tai turėjo padaryti per maždaug valandos pertrauką, tad mechanikams tikrai netrūko veiklos.
Praėjus „trumpai“ pertraukai, Aurimas ir vėl stojo prie starto linijos. Šį kartą – antrajam kvalifikaciniam važiavimui, kurio metu vairuotojai skiria visas jėgas, tad šiuo atveju galima sakyti, jog Aurimas šiek tiek persistengė. Su galine bolido dalimi atsitrenkė į sieną ir dėl to buvo priverstas pasitiesinti vairuojamą automobilį. Teisėjai tokį veiksmą įvertino kaip neišpildytą važiavimą ir Aurimui skyrė 0 taškų.
Fredrico komandos auskarankiams spėjus pakeisti sugedusį variklį, pagrindinis Aurimo konkurentas antroje kvalifikacijos dalyje suvažiavo saugiai ir užsidirbo 88 taškus.
Išaušo šeštadienis – porinių važiavimų diena. Pirmoji dienos pusės – TOP 32 kovos, o po šių seka kelių valandų pertrauka, kurios metu vairuotojai dalina autografus specialioje sesijoje skirtoje varžybų lankytojams. Aurimas TOP 32 kovose susitiko su amerikiečių atstovu – Dirku Strattonu, vairuojančiu kaprizingą „Chevrolet Corvette„ bolidą.
Peržiūrėjus abu važiavimus, net ir nebūnant drifto ekspertu, buvo galima pasakyti, kad pranašumas buvo Aurimo pusėje. Toks verdiktas buvo išgirstas ir iš teisėjų pusės. Po šios kovos lietuvio komanda suskubo taisyti automobilį, jog galėtų būti pilnai pasiruošę itin svarbiems TOP 16 važiavimams, mat dar treniruočių metu tą dieną iškilo bėdų su transmisija.
Po remontų ir autografų sesijos, vairuotojai grįžo į trasą oficialiai TOP 16 kovų atidarymo ceremonijai. Šioje dalyje lietuvis susitiko su atstovu kilusiu iš Japonijos - Daijiro Yoshihara. Šis pilotas savo sąskaitoje jau turi vieną „Formula Drift“ čempiono titulą kurį įgijo dar 2011 metais. Pirmojo važiavimo metu Aurimas besivydamas savo oponentą stengėsi išlaikyti minimalų atstumą ir priartėjęs per arti padarė klaidą, buvo priverstas pakoreguoti automobilio važiavimo trajektoriją ir tęsti važiavimą „Nissan“ bolidui slystant ne pačiu idealiausiu kampu. Būtent ši klaida Aurimui kainavo bilietą į sekantį etapą. Net ir antrojo važiavimo metu bene idealiai įveikta trasa neįtikino teisėjų, tad šį kartą pergalė buvo skirta jo priešininkui – Daijiro Yoshihara.
„Šiek tiek kremtuosi dėl padarytos klaidos. Puikiai žinau, jog galėjau pasirodyti geriau“, – po varžybų sakė Aurimas.
Pasibaigus penktajam etapui, bendroji čempionato lentelė išlieka beveik nepakitus. Aurimas, vis dar, dvejais taškais atsilieka nuo norvego – Fredric Aasbo. Tiesa, bendroje vairuotojų įskaitos lentelėje skirtumas tarp varžovų lieka vis mažesnis. Tarp 1-os ir 5-tos vietos vos 26 taškų skirtumas, todėl prognozuoti čempionato baigtį darosi labai sudėtinga.
Šeštasis etapas jau už trijų savaičių, čia galime tikėtis labai įtemptos kovos tarp lyderių penketuko, tad būtinai prisijunkite palaikyti Aurimo.