Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Jeigu tikėtume neoficialiais šaltiniais, pakankamai gausi aukšto rango „Mazda“ inžinierių grupė stengiasi įtikinti kompanijos valdybą sugrįžti prie galinių varomųjų ratų platformos.
Pakankamai didelė inžinierių kompanija tiki, kad sugrįžus prie klasikinės komponuotės, „Mazda“ markės automobiliai galėtų savo pardavimų rodiklius padidinti dvigubai. Galu varomi automobiliai taip pat padėtų konkuruoti su „BMW“ ir „Mercedes Benz“ markės automobiliais.
Vis dėlto įtikinti kompanijos valdybą bus labai sunku, nes sukurti visiškai naują galinių varomųjų ratų platforma - labai brangu. Nors „Mazda“ ir „Alfa Romeo“ kartu kuria platformą būsimiems „MX-5“ ir „Spyder“ modeliams, tačiau vargu ar to užteks aprūpinti likusius modelius.
Kad ir kaip norėtume, tačiau tikimybė, jog „Mazda“ sugrįš prie klasikinės komponuotės - labai maža.
Jeigu tikėtume neoficialiais šaltiniais, pakankamai gausi aukšto rango „Mazda“ inžinierių grupė stengiasi įtikinti kompanijos valdybą sugrįžti prie galinių varomųjų ratų platformos.
Pakankamai didelė inžinierių kompanija tiki, kad sugrįžus prie klasikinės komponuotės, „Mazda“ markės automobiliai galėtų savo pardavimų rodiklius padidinti dvigubai. Galu varomi automobiliai taip pat padėtų konkuruoti su „BMW“ ir „Mercedes Benz“ markės automobiliais.
Vis dėlto įtikinti kompanijos valdybą bus labai sunku, nes sukurti visiškai naują galinių varomųjų ratų platforma - labai brangu. Nors „Mazda“ ir „Alfa Romeo“ kartu kuria platformą būsimiems „MX-5“ ir „Spyder“ modeliams, tačiau vargu ar to užteks aprūpinti likusius modelius.
Kad ir kaip norėtume, tačiau tikimybė, jog „Mazda“ sugrįš prie klasikinės komponuotės - labai maža.