• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jeigu tikėtume neoficialiais šaltiniais, pakankamai gausi aukšto rango „Mazda“ inžinierių grupė stengiasi įtikinti kompanijos valdybą sugrįžti prie galinių varomųjų ratų platformos. 
Pakankamai didelė inžinierių kompanija tiki, kad sugrįžus prie klasikinės komponuotės, „Mazda“ markės automobiliai galėtų savo pardavimų rodiklius padidinti dvigubai. Galu varomi automobiliai taip pat padėtų konkuruoti su „BMW“ ir „Mercedes Benz“ markės automobiliais.
Vis dėlto įtikinti kompanijos valdybą bus labai sunku, nes sukurti visiškai naują galinių varomųjų ratų platforma - labai brangu. Nors „Mazda“ ir „Alfa Romeo“ kartu kuria platformą būsimiems „MX-5“ ir „Spyder“ modeliams, tačiau vargu ar to užteks aprūpinti likusius modelius.
Kad ir kaip norėtume, tačiau tikimybė, jog „Mazda“ sugrįš prie klasikinės komponuotės - labai maža.

Jeigu tikėtume neoficialiais šaltiniais, pakankamai gausi aukšto rango „Mazda“ inžinierių grupė stengiasi įtikinti kompanijos valdybą sugrįžti prie galinių varomųjų ratų platformos. 
Pakankamai didelė inžinierių kompanija tiki, kad sugrįžus prie klasikinės komponuotės, „Mazda“ markės automobiliai galėtų savo pardavimų rodiklius padidinti dvigubai. Galu varomi automobiliai taip pat padėtų konkuruoti su „BMW“ ir „Mercedes Benz“ markės automobiliais.
Vis dėlto įtikinti kompanijos valdybą bus labai sunku, nes sukurti visiškai naują galinių varomųjų ratų platforma - labai brangu. Nors „Mazda“ ir „Alfa Romeo“ kartu kuria platformą būsimiems „MX-5“ ir „Spyder“ modeliams, tačiau vargu ar to užteks aprūpinti likusius modelius.
Kad ir kaip norėtume, tačiau tikimybė, jog „Mazda“ sugrįš prie klasikinės komponuotės - labai maža.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų