• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nuo 1990 iki 2005 metų, „Honda“ modelių šeimos galva buvo „NSX“. Galiniais ratais varomas super-automobilis iki šiol laikomas vienu geriausių savo rūšies atstovu. Vis dėlto, super-automobilius gali įsigyti tik labai pasiturintys automanai, tuo tarpu šiek tiek plonesnę piniginę turintys entuziastai galėdavo džiaugtis pigesniais, tačiau tikrai ne prastesniais produktais : „Civic Type R“, „Integra Type R“, CRX“ ir kas be ko - „Legend“.
Nuo 1985 metų „Honda Legend“ buvo šios markės flagmanu. Priekinių varomųjų ratų pavarą turintis automobilis buvo gaminamas su sedano arba kupė kėbulu. Nepaisant savo amžiaus, dailių formų „Legend“ kupė iki šiol sugeba patraukti aplinkinių dėmesį. Būtent į pirmos kartos „Legend“ kupė šiandien ir pasižiūrėsime.

Nuo 1990 iki 2005 metų, „Honda“ modelių šeimos galva buvo „NSX“. Galiniais ratais varomas super-automobilis iki šiol laikomas vienu geriausių savo rūšies atstovu. Vis dėlto, super-automobilius gali įsigyti tik labai pasiturintys automanai, tuo tarpu šiek tiek plonesnę piniginę turintys entuziastai galėdavo džiaugtis pigesniais, tačiau tikrai ne prastesniais produktais : „Civic Type R“, „Integra Type R“, CRX“ ir kas be ko - „Legend“.
Nuo 1985 metų „Honda Legend“ buvo šios markės flagmanu. Priekinių varomųjų ratų pavarą turintis automobilis buvo gaminamas su sedano arba kupė kėbulu. Nepaisant savo amžiaus, dailių formų „Legend“ kupė iki šiol sugeba patraukti aplinkinių dėmesį. Būtent į pirmos kartos „Legend“ kupė šiandien ir pasižiūrėsime.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

7FAEBC51-09E4-4CFD-91A1-8C70B2309A06_zpswt8bkaqf


Tačiau iš pradžių susipažinkite su šio automobilio savininku Jari. Jaunu automobilių entuziastu iš Skandinavijos, kuris visą savo gyvenimą turėjo tik „Honda“  markės automobilius. Iš pradžių Jari garaže atsirado „Civic“, „Accord“, o dabar atėjo eilė ir „Honda“ markės flagmanui - „Legend“.
Vaikinas šį automobilį įsigijo iš vieno senjoro, kuris būtent šią „Honda Legend“ savo garaže turėjo nuo pat 1990 metų. Pasak Jari, pirmasis automobilio savininkas jį nusipirko visiškai naują ir su juo nesiskyrė iki pat tos dienos, kai jį ištiko infarktas.
Kadangi senjoro sveikata pašlijo, jis paprašė savo sūnaus surasti naują pirkėją, kuris būtų vertas nepriekaištingos būklės pirmos kartos „Honda Legend“. Tuo laiminguoju tapo daugybę „Honda“ automobilių patobulinęs Jari.
Taigi, kas tai per automobilis? Tai - 1987 metų gamybos „Honda Legend“ kupė su 2,7 litro, 6 cilindrų varikliu ir 5 bėgių mechanine pavarų dėže. Kaip ir priklauso tokiam automobiliui, štai šis kupė turi ABS, elektroninę stabilumo sistemą, elektra valdomus visus keturis langus, odines sėdynes, oro kondicionierių, automatinę greičio palaikymo kontrolę, vairo stiprintuvą ir dar daugybę komforto įrangos, kuri buvo būdinga tik patiems brangiausiems to meto automobiliams.

REKLAMA

3841EA20-0DBD-48D7-A17B-8363EFEF753F_zps57rlpzdp


Kadangi automobilio kėbulas buvo nepriekaištingas, Jari nusprendė, jog reikia atlikti tik keletą kosmetinių pagražinimų. Vaikinas pakeitė priekinius posūkių žibintus, uždėjo naujus slenksčius ir ... paruošė automobilio arkas didesniems ratlankiams. Bagažinėje, vietoj atsarginio rato, buvo sumontuota orinės pakabos sistema.

4280B37F-586A-4C72-AB6B-73F7F5F69A61_zpskfzw3246


„NARDI“ vairas ne privalumas, bet būtinybė.

9F95B850-9DD7-407D-80B8-0FFD35492856_zpsdriqwe4e


Daugiau jokių rimtų patobulinimų ar pagražinimų šis automobilis neturi. Tačiau jų ir nereikia, kaip manote?
Galerija

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų