Tačiau iš pradžių susipažinkite su šio automobilio savininku Jari. Jaunu automobilių entuziastu iš Skandinavijos, kuris visą savo gyvenimą turėjo tik „Honda“ markės automobilius. Iš pradžių Jari garaže atsirado „Civic“, „Accord“, o dabar atėjo eilė ir „Honda“ markės flagmanui - „Legend“.
Vaikinas šį automobilį įsigijo iš vieno senjoro, kuris būtent šią „Honda Legend“ savo garaže turėjo nuo pat 1990 metų. Pasak Jari, pirmasis automobilio savininkas jį nusipirko visiškai naują ir su juo nesiskyrė iki pat tos dienos, kai jį ištiko infarktas.
Kadangi senjoro sveikata pašlijo, jis paprašė savo sūnaus surasti naują pirkėją, kuris būtų vertas nepriekaištingos būklės pirmos kartos „Honda Legend“. Tuo laiminguoju tapo daugybę „Honda“ automobilių patobulinęs Jari.
Taigi, kas tai per automobilis? Tai - 1987 metų gamybos „Honda Legend“ kupė su 2,7 litro, 6 cilindrų varikliu ir 5 bėgių mechanine pavarų dėže. Kaip ir priklauso tokiam automobiliui, štai šis kupė turi ABS, elektroninę stabilumo sistemą, elektra valdomus visus keturis langus, odines sėdynes, oro kondicionierių, automatinę greičio palaikymo kontrolę, vairo stiprintuvą ir dar daugybę komforto įrangos, kuri buvo būdinga tik patiems brangiausiems to meto automobiliams.
Kadangi automobilio kėbulas buvo nepriekaištingas, Jari nusprendė, jog reikia atlikti tik keletą kosmetinių pagražinimų. Vaikinas pakeitė priekinius posūkių žibintus, uždėjo naujus slenksčius ir ... paruošė automobilio arkas didesniems ratlankiams. Bagažinėje, vietoj atsarginio rato, buvo sumontuota orinės pakabos sistema.
„NARDI“ vairas ne privalumas, bet būtinybė.
Daugiau jokių rimtų patobulinimų ar pagražinimų šis automobilis neturi. Tačiau jų ir nereikia, kaip manote?