Atsižvelgdami į tarptautinės automobilių sporto federacijos reikalavimus, „Porsche“ privalėjo pagaminti 25 „911 GT1“ vienetus su kuriais būtų galima važinėti bendro naudojimo keliais. Norėdami tai padaryti, „Porsche“ taip pat turėjo atsižvelgti ir į dar vieną reglamentą, kuris galioja Europos Sąjungoje pagamintiems automobiliams.
„911 GT1“ variklis privalėjo atitikti taršos reikalavimus, tad į bendro naudojimo kelius išleistas „911 GT1“ modelis turėjo šiek tiek silpnesnį, 544 arklio galias išvystantį motorą. Vis dėlto, tai ne kiek nesugadino automobilio charakteristikų. Iki 100 km/val. jis įsibėgėdavo per 3.9 sekundės ir pasiekdavo 308 km/val., maksimalų greitį.
Tuo tarpu „911 GT1 EVO“ yra ne tik naujesnė ar geresnė „911 GT1“ modelio versija. Tai vienas iš dvidešimties„911 GT1 EVO“, kuris gali gauti techninės apžiūros taloną ir valstybinius numerius. Tuomet kiekvienas „911 GT1 EVO“ egzempliorius buvo parduodamas po 1.3 mln. eurų.
„RM Auctions“ atstovų teigimu, automobilis turėtų būti parduotas už maždaug 3 mln. eurų.