• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Klasikinių automobilių aukcionai yra vieta, kurioje galima surasti puikiai išlaikytus, įvairiausių markių modelius. Tačiau šiose automanų oazėse karts nuo karto pasirodo ir štai tokie automobiliai. Automobiliai, kuriems reikia automanų meilės ir dėmesio. 
Štai šis nuostabus „Ferrari 166M Berlinetta“ kadaise priklausė visame pasaulyje žinomam automobilių dizaineriui Nuccio Bertone, kuris su būtent šiuo modeliu dalyvavo „Mille Miglia“ varžybose 1950 ir 1951 metais. Kaip bebūtų keista, tačiau šis automobilis buvo pagamintas ne „Bertone“, o „Carrozzeria Touring“ dirbtuvėse.
„Ferrari 166M Berlinetta“ į šios kompanijos istorijos knygą pateko po to, kai sugebėjo laimėti ne tik „Mille Miglia“, bet ir 24 valandų maratoną Le Mane.

Klasikinių automobilių aukcionai yra vieta, kurioje galima surasti puikiai išlaikytus, įvairiausių markių modelius. Tačiau šiose automanų oazėse karts nuo karto pasirodo ir štai tokie automobiliai. Automobiliai, kuriems reikia automanų meilės ir dėmesio. 
Štai šis nuostabus „Ferrari 166M Berlinetta“ kadaise priklausė visame pasaulyje žinomam automobilių dizaineriui Nuccio Bertone, kuris su būtent šiuo modeliu dalyvavo „Mille Miglia“ varžybose 1950 ir 1951 metais. Kaip bebūtų keista, tačiau šis automobilis buvo pagamintas ne „Bertone“, o „Carrozzeria Touring“ dirbtuvėse.
„Ferrari 166M Berlinetta“ į šios kompanijos istorijos knygą pateko po to, kai sugebėjo laimėti ne tik „Mille Miglia“, bet ir 24 valandų maratoną Le Mane.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1950_Ferrari_166_MM_Berlinetta-05_MH


Restauracijos reikalaujantis automobilis buvo pagamintas 1950 metų balandį ir yra 18-as iš 25-ių pagamintų, dienos šviesą išvydusių „Ferrari 166M Berlinetta“ egzempliorių.
Įdomu yra tai, jog iš pradžių šis automobilis turėjo kabrioleto kėbulą, tačiau kai „166M Berlinetta“ pateko į Luigi Bosisio rankas 1953 metais, jis kreipėsi į „Zagato“ specialistus, kurie kabrioletą konvertavo į kupė, o tiksliau - „Berlinetta“ kėbulo tipą.

REKLAMA

1


Šiuo metu automobilis turi ne „Ferrari“, bet „Chevrolet“ benzininį variklį, tuo tarpu pavarų dėžė ir diferencialas išliko originalūs.
Apskritai, automobilis reikalauja pilnavertės restauracijos ir automano, kuris norėtų rūpintis šiuo turtingą istoriją turinčiu „Ferrari“.
Aukciono organizatoriai teigia, jog šis modelis turėtų būti parduodamas už maždaug 6 milijonus dolerių.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų