Restauracijos reikalaujantis automobilis buvo pagamintas 1950 metų balandį ir yra 18-as iš 25-ių pagamintų, dienos šviesą išvydusių „Ferrari 166M Berlinetta“ egzempliorių.
Įdomu yra tai, jog iš pradžių šis automobilis turėjo kabrioleto kėbulą, tačiau kai „166M Berlinetta“ pateko į Luigi Bosisio rankas 1953 metais, jis kreipėsi į „Zagato“ specialistus, kurie kabrioletą konvertavo į kupė, o tiksliau - „Berlinetta“ kėbulo tipą.
Šiuo metu automobilis turi ne „Ferrari“, bet „Chevrolet“ benzininį variklį, tuo tarpu pavarų dėžė ir diferencialas išliko originalūs.
Apskritai, automobilis reikalauja pilnavertės restauracijos ir automano, kuris norėtų rūpintis šiuo turtingą istoriją turinčiu „Ferrari“.
Aukciono organizatoriai teigia, jog šis modelis turėtų būti parduodamas už maždaug 6 milijonus dolerių.