Neoficialių šaltinių teigimu, atnaujintas 2.5 litro motoras išvystys net 400 arklio galių. Milžiniška 2.5 litro motoro galia bus siunčiama per „DSG“ pavarų dėžę į visus keturis varančiuosius ratus.
Ši konfigūracija turėtų padėti „Audi TT RS“ iki 100 km/val. įsibėgėti per maždaug 4 sekundes ir pasiekti 250 km/val. maksimalų greitį, tačiau „Audi“ tikrai pasiūlys specialią paslaugą, kuri leistų maksimalų greitį padidinti iki 270 ar 280 km/val.
Visose „Audi“ atstovybėse naujasis modelis turėtų pasirodyti šių metų vasarą. „TT RS“ kainos prasidės nuo 49 tūkst. eurų.
Iki oficialaus „Audi TT RS“ modelio debiuto liko visai nedaug. Naująjį „RS“ modelių šeimos narys viso pasaulio automanai galės išvysti kovo mėnesio pradžioje įvyksiančioje Ženevos automobilių parodoje, tačiau keletas neoficialių šaltinių teigia, jog „Audi TT RS“ bus pristatyta Detroito parodų rūmuose į kuriuos šį mėnesį suplūs gausus gamintojų skaičius.
Kol „Audi RS“ padalinio inžinieriai bando pašalinti visus „TT RS“ trūkumus, savo vardo nepanorėjęs paskelbti „Audi“ atstovybės darbuotojas susisiekė su keliais Vokietijoje leidžiamų žurnalų redakcija ir pranešė, jog naujasis „TT RS“ turės 2.5 litro, penkių cilindrų benzininį agregatą, kuriam kompaniją palaikys turbina.
Anksčiau buvo kalbama, jog „Audi TT RS“ gali būti komplektuojama su 2.0 litrų, keturių cilindrų agregatu, tačiau šios informacijos gamintojas niekados nei patvirtinto, nei paneigė. Vis dėlto, abejojame ar „Audi“ būtų pasiruošusi nutraukti 2.5 litro, penkių cilindrų agregato gamybą, kuris pasižymi geresnėmis savybėmis nei keturių cilindrų motorai.
Iki oficialaus „Audi TT RS“ modelio debiuto liko visai nedaug. Naująjį „RS“ modelių šeimos narys viso pasaulio automanai galės išvysti kovo mėnesio pradžioje įvyksiančioje Ženevos automobilių parodoje, tačiau keletas neoficialių šaltinių teigia, jog „Audi TT RS“ bus pristatyta Detroito parodų rūmuose į kuriuos šį mėnesį suplūs gausus gamintojų skaičius.
Kol „Audi RS“ padalinio inžinieriai bando pašalinti visus „TT RS“ trūkumus, savo vardo nepanorėjęs paskelbti „Audi“ atstovybės darbuotojas susisiekė su keliais Vokietijoje leidžiamų žurnalų redakcija ir pranešė, jog naujasis „TT RS“ turės 2.5 litro, penkių cilindrų benzininį agregatą, kuriam kompaniją palaikys turbina.
Anksčiau buvo kalbama, jog „Audi TT RS“ gali būti komplektuojama su 2.0 litrų, keturių cilindrų agregatu, tačiau šios informacijos gamintojas niekados nei patvirtinto, nei paneigė. Vis dėlto, abejojame ar „Audi“ būtų pasiruošusi nutraukti 2.5 litro, penkių cilindrų agregato gamybą, kuris pasižymi geresnėmis savybėmis nei keturių cilindrų motorai.