Oficialiai Frankfurto automobilių parodoje debiutuosiantis universalas ištikimiausius „Audi RS6“ gerbėjus pradžiugins keliomis ypatybėmis, kurios tik dar labiau sustiprins norą jį įsigyti.
Tad pradėkime nuo svarbiausios dalies – variklio. Į naujos kartos modelį bus montuojamas 4 litrų darbinio tūrio, 8 cilindrų variklis, galintis išvystyti 600 arklio galių ir 800 Nm sukimo momentą (2100-4500 aps/min. sūkių diapazone).
Aprūpintas aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže ir nuolatine keturių varančiųjų ratų pavara (sukimo momentas tarp priekinės ir galinės ašies paskirstomas 40:60 koeficientu) leidžia šiam talpiam šeimyniniam automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per 3,6 sekundės. 200 km/val. greitį jis pasieks per 12 sekundžių arba 0,6 sekundės greičiau nei prieš tai gamintas modelis.
Laikantis ilgamečių tradicijų, „RS6“ universalo greitis gamykliškai apribojamas ties 250 km/val. padala. Tikėjotės daugiau? Ne problema. Užsisakę „Dynamic“ arba „Dynamic Plus“ paketus maksimalus greitis bus padidintas iki 280 km/val. arba 305 km/val.
Verta paminėti, jog į „RS6“ montuojamas V8 bus komplektuojamas su daline hibridine pavara. Pavyzdžiui, jei vairuotojas, važiuodamas 55-160 km/val. siekiančiu greičiu atleidžia akceleratorių, priklausomai nuo važiavimo sąlygų ir pasirinkto „Audi drive select“ važiavimo režimo „RS 6 Avant“ gali iki 40 sekundžių riedėti išjungtu varikliu. Bendrovė teigia, jog šis triukas leidžia sutaupyti iki 0,8 l/100 km.
Dar vienas efektyvumą didinantis elementas yra pagal poreikį aktyvuojamų cilindrų COD sistema. Esant nedidelei ar vidutinei apkrovai, sistema atjungia 2, 3, 5 ir 8 cilindrų įpurškimą ir degimą bei uždaro įsiurbimo ir išmetimo vožtuvus.
Standartinėje įrangoje nuo šiol surasime adaptyvią orinę pakabą, kuri buvo specialiai pritaikyta šiam automobiliui. Palyginus su standartiniu „A6“ universalu, „Audi Sport“ padalinio versija yra 20 milimetrų žemesnė. Be to, automobiliui pasiekus 120 km/val. greitį, orinė pakaba universalą pažemina dar 10 milimetrų.
Papildomos įrangos kataloge pažymėjus varnelę prieš „Sport Suspension Plus“, orinę pakabą pakeis tradicinės spyruoklės su adaptyviais amortizatoriais.
Pirmą kartą „RS6“ modelyje išvysime ir keturių vairuojamųjų ratų sistemą, kuri, žinoma, slypės papildomos įrangos sąraše. Užsisakius šią sistemą, galėsite džiaugtis, jog važiuojant nedideliu greičiu galiniai ratai iki penkių laipsnių kampu pasukami priešinga priekiniams ratams kryptimi. Važiuojant vidutiniu ar dideliu greičiu, galiniai ratai iki dviejų laipsnių pasukami ta pačia kryptimi kaip ir priekiniai ratai. Šis „priedas“ ne tik padidins automobilio stabilumą važiuojant dideliu greičiu, bet ir leis žaibiškai keisti važiavimo trajektoriją.
Unikalus klasėje kėbulo stilius lemia, kad žvilgsnis prikaustomas vien pažvelgus į stovintį „Audi RS 6 Avant“, kadangi RS modelis išsiskiria visiškai kitokia nei standartinio „Audi A6 Avant“ universalo išvaizda. Išskyrus priekines ir bagažinės dureles, taip pat stogą, jo gamyboje buvo panaudotos unikalios RS kėbulo dalys. Kėbulas, kurio šonai už standartinį modelį yra 40 mm platesni ir turi plačias ratų arkas, spinduliuoja sportiška aura ir išskirtiniu galingo „Avant“ charakteriu, o 22 colių ratlankiai dar labiau pabrėžia efektingas proporcijas.
Naujas „RS 6 Avant“ yra vienas pirmųjų „Audi Sport“ padalinio modelių, kuris demonstruoja naują dizaino liniją. Jo priekinė dalis yra maksimaliai pakeista, taip dar labiau parodant jo išskirtinumą A6 modelių gamoje. Drauge su nauju, išgaubtu variklio dangčiu, „RS 6 Avant“ turi tokius pačius kaip A7 priekinius žibintus. Jie ne tik yra siauresni ir atrodo sportiškiau, bet taip pat galimi su pasirenkamais lazeriniais „RS Matrix LED“ žibintais su tamsinta apdaila. Kaip ir galiniai LED žibintai jie turi dinamines posūkių šviesas, taip pat ypatingą RS pasveikinimą kai automobilis atrakinamas ir užrakinamas.
Nauju „Audi RS 6 Avant“ Europoje ir Lietuvoje bus pradėta prekiauti pirmame 2020 m. ketvirtyje.