• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Audi“ sportiškų modelių gamą praplėtė su dviem naujais automobiliais: „Audi RS Q8“ ir „Audi RS Q8 performance“. Pastaroji modelio versija savyje slepia 640 arklio galių generuojantį benzininį variklį. Šis parametras užtikrino, jog „RS Q8 performance“ tapo pajėgiausiu, benzininį variklį turinčiu, „Audi Sport“ padalinio kūriniu.

45

„Audi“ sportiškų modelių gamą praplėtė su dviem naujais automobiliais: „Audi RS Q8“ ir „Audi RS Q8 performance“. Pastaroji modelio versija savyje slepia 640 arklio galių generuojantį benzininį variklį. Šis parametras užtikrino, jog „RS Q8 performance“ tapo pajėgiausiu, benzininį variklį turinčiu, „Audi Sport“ padalinio kūriniu.

REKLAMA

„Audi Sport“ padalinys daugiausia dėmesio skyrė naujųjų „RS Q8“ ir „RS Q8 performance“ visureigių dinamikai, tačiau tikrai nepamiršo sportiškumo ir išorėje. Naujas priekinis buferis su ryškiomis oro įsiurbimo angomis, išraiškinga grotelių struktūra padeda aiškiai atskirti nuo pigesnių „Q8“ gamos atstovų.

Aštuonių cilindrų variklis

Gamintojas tvirtina, jog naujasis „RS Q8“ garantuotai sužavės 600 AG galia ir 800 Nm sukimo momentu, kuris pasiekiamas varikliui dirbant 2200-4500 sūkių per minutę diapazone. Dviejų turbokompresorių sustiprinta aštuonių cilindrų variklio galia užtikrina išskirtinę vairavimo dinamiką. Standartinis elektronikos ribojamas maksimalus automobilio greitis siekia 250 km/val., tačiau jį galima padidinti iki 280 km/val. arba maksimalaus 305 km/val. greičio.

REKLAMA
REKLAMA

Tuo tarpu „RS Q8 performance“ dėl iki 640 AG padidintos galios ir 850 Nm siekiančio pažangaus aštuonių cilindrų variklio sukimo momento nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 3,6 sekundės. Tai galingiausias serijinis modelis su vidaus degimo varikliu „Audi Sport“ istorijoje. Naujai sukurta lengvesnė šio modelio išmetimo sistema ne tik sumažina priešslėgį ir padidina automobilio našumą, bet ir sukuria sportiškesnį, įtaigesnį garsą.

REKLAMA

Abi naujojo „RS Q8“ visureigio versijos standartiškai komplektuojamos su nuolatine „quattro“ visų ratų pavara, kurią „Audi Sport“ derina su aštuonių laipsnių „tiptronic“ pavarų dėže, pasižyminčia greitesniu pavarų perjungimu.

Visiškai mechaninis centrinis diferencialas pasižymi kompaktiška ir lengva konstrukcija, o variklio galia priekinei ir galinei ašims paskirstoma santykiu 40:60. Jei važiuojant sudėtingomis sąlygomis automobilis ima slysti, priekinei ašiai perduodama ne daugiau kaip 70 proc., o galinei ašiai – iki 85 proc. varomojo sukimo momento. Tai užtikrina didesnį paslankumą ir tikslesnį posūkių įveikimą.

REKLAMA
REKLAMA

Stabilumas bet kokioje situacijoje

Siekiant užtikrinti idealią sportiškumo ir komforto pusiausvyrą, standartinėje „RS Q8“ ir „RS Q8 performance“ komplektacijoje montuojama adaptyvi sportinė pneumatinė pakaba su kontroliuojamu svyravimo slopinimu, pritaikyta specialiai RS modeliams.

Kaip papildoma įranga abiejuose modeliuose siūloma elektromechaninė aktyvioji posvyrio stabilizavimo sistema (eAWS), kuri gerokai sumažina šoninius kėbulo judesius. Šioje sistemoje abi automobilių ašis jungia kompaktiškas elektros variklis, kuris posūkiuose stabilizatoriaus puses pasuka priešingomis kryptimis, taip pastebimai sumažindamas šoninį posvyrį. Energiją dviem eAWS sistemos elektros varikliams tiekia 48 V ličio jonų akumuliatorius – kompaktiškas ir lengvas energijos kaupiklis, galintis per labai trumpą laiką sugerti ir išleisti dideles sroves.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Papildomai pasirenkamas „RS Q8“ dinaminis paketas „plus“ užtikrina dar didesnį našumą, todėl automobilis gali išvystyti maksimalų 305 km/val. greitį. Taip pat siūlomi tokie papildomi komponentai kaip eAWS sistema, „quattro“ sportinis diferencialas ir RS keraminė stabdžių sistema, kuri „RS Q8 performance“ versijoje yra standartinės komplektacijos dalis.

REKLAMA

Galingiausiuose Q8 serijos modeliuose dabar taip pat naudojami „Matrix LED“ priekiniai žibintai, papildomai galima įsigyti tokius žibintus su „Audi“ lazerinės šviesos tolimosiomis šviesomis. Pirmą kartą „RS Q8“ modelyje panaudoti skaitmenizuoti OLED galiniai žibintai su penkiais šviesos raštais, kurie veikia kartu su automobilio pagalbinėmis sistemomis ir perspėja, kai prie transporto priemonės priartėja kiti eismo dalyviai.

REKLAMA

Sportiškas nuo ratų iki siūlių

„RS Q8“ ir „RS Q8 performance“ pirkėjai gali rinktis iš plataus naujų išorės spalvų asortimento, įskaitant ir tris metalo atspalvių variantus: „Sakhir Gold“, „Ascari Blue“ ir „Chili Red“. Nors „RS Q8“ išoriniai veidrodėliai, aptako elementai, langų ir galinio difuzoriaus apdaila tradiciškai būna juodos spalvos, „RS Q8 performance“ versijoje galima rinktis matinę pilką spalvą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Abu naujieji modeliai komplektuojami su 22 colių dešimties stipinų lengvojo lydinio ratlankiais, o nauji pasirenkami 23 colių lengvoji lydinio ratai su 6Y tipo stipinais ir 295/35 matmenų padangomis suteikia naujajam „RS Q8“ akivaizdžiai kitokią nei standartinių modelių išvaizdą.

Vidinėje ratų pusėje – RS stabdžių sistema su ventiliuojamais kompozitiniais diskais. Priekinėje ašyje veikia galinga 10 stūmoklių stabdžių suportų sistema. „RS Q8 performance“ keraminę RS stabdžių sistemą rasite standartinės įrangos pakete , „RS Q8“ modeliuose ją galima rinktis papildomai.

REKLAMA

Išskirtinai „RS Q8 performance“ pirkėjams papildomai siūlomi dar vieni 23 colių lengvojo lydinio ratlankiai, pagaminti naudojant aukštųjų technologijų kalimo ir frezavimo procesą, o automobilių sporto įkvėpta jų 5Y stipinų konstrukcija užtikrina optimalų stabdžių aušinimą.

Interjerui galima rinktis raudonos, pilkos arba mėlynos spalvos RS dizaino paketus. Mėlynasis paketas yra skirtas tik „RS Q8 performance“ modeliams. Centrinės konsolės apdaila, grindų kilimėliai, vairas ir saugos diržų kraštai atkreipia dėmesį raudonos arba pilkos spalvos kontrastinėmis siūlėmis.

REKLAMA

Naujųjų „RS Q8“ ir „RS Q8 performance“ vairas aptrauktas „Alkantara“ medžiaga, o pavarų svirties rankenėlė ir centrinės konsolės šonai padengti „Dinamica“ mikropluoštu, pagamintu iš perdirbtos PET medžiagos. Perforuotose priekinėse sėdynėse korio formos dygsniai derinami su kontrastingomis pasirinkto dizaino pakero spalvų dygsniais.

Taip pat siūlomi papildomi RS dizaino paketai „plus“, kurie leidžia rinktis „Dinamica“ mikropluoštu dengtas durelių ir centrinio porankio atramas su pilkais, raudonais arba mėlynais intarpais.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų