Universalumo nestokojanti „Premium Platform Electric“ (PPE) platforma leido bendrovės inžinieriams sukonstruoti naują versiją, kurios epicentre kelios intriguojančios charakteristikos.
Visų pirma – „Q6 e-Tron performance“ bus varomas ne priekiniais ar visais keturiais ratais. Kaip ir „Porsche Macan“ – jis naudosis tik galinių varančiųjų ratų pavaros pagalba.
Antroji įdomi charakteristika – baterijos talpa. 100 kWh talpos baterija padės užtikrinti, jog net ir sportiška modelio versija su pilna įkrova sugebės įveikti iki 641 km siekiančią distanciją.
Ir trečiasis išskirtinumas – kaina. „Q6 e-Tron performance“ versija pasižymės didžiausiu nuvažiuojamu atstumu ir mažiausia įsigijimo kaina.
„Audi Q6 e-Tron performance“ prisijungs prie kitų, dviejų elektromobilio versijų. Standartinės „Q6 e-Tron“ su 382 AG galios elektros varikliu ir dinamiškos „SQ6 e-Tron“ su 510 AG galios pavara.
Tuo tarpu „Q6 e-Tron performance“ modifikacija naudos 320 AG galios elektros variklį, kuris padės automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per 6,6 sekundės.
Turės pažangius žibintus
Šio gamintojo automobilių aprašymuose atsiras ir naujas terminas – informatyvieji žibintai. Serijinei gamybai ruošiamame „Q6 e-tron“ įdiegti aktyvieji skaitmeninės technologijos žibintai – pirmoji pasaulyje tokio tipo sistema.
Aktyvųjį žibintų valdymą įgalina viename iš „Q6 e-tron“ kompiuterių įdiegtas specialus programinės įrangos modulis, kurį bendromis jėgomis sukūrė „Audi“ ir įmonių grupei priklausančios informacinių technologijų bendrovės „Cariad“ specialistai.
Įsijungus antros kartos OLED galiniams žibintams vienu metu veikia šeši 360 segmentų skydeliai, kurie pagal specialų algoritmą dešimties milisekundžių intervalais sukuria vis naują vaizdą. Būtent ši programa įkvepia automobiliui gyvybę ir leidžia jam sąveikauti su aplinka.
Priekyje aktyviosios skaitmeninės technologijos žibintų komplektą sudaro 12 pritemdomų segmentų, o gale naudojami vien OLED elementai. Sąveikaujant atskiriems šviesos segmentams vaizdo ryškumas nekinta.