Kalbant apie techninę automobilio pusę, ryškių skirtumų tarp „Q3“ ir „Q3 Sportback“ nėra. Bendrovės atstovai įvardija tik vieną ryškų pranašumą – tiksliau ir greičiau veikiantį vairo mechanizmą, kuris dabar turėtų atitikti automobilio charakterį. Tuo tarpu pakabos konfigūracija – identiška. Kaip ir galimybė užsisakyti adaptyvius amortizatorius, kurie „Q3 Sportback“ suteiks įvairialypę asmenybę važiuojant skirtingu kelio paviršiumi.
Lietuvoje ir kitose Europos šalyse „Q3 Sportback“ bus komplektuojamas su vienu iš kelių skirtingo galingumo benzininių ir dyzelinių motorų. Šiuo metu „Q3 Sportback“ pirkėjai galės pasirinkti iš 2 litrų darbinio tūrio benzininio ir dyzelinio agregatų, kurie atitinkamai išvystys 230 arba 150 arklio galių. Kol kas, abudu motorai bus poruojami tik su automatinėmis pavarų dėžėmis.
Netolimoje ateityje „Q3 Sportback“ modifikacijų sąraše galėsime surasti versijas, kurios turės mechaninę pavarų dėžę, keturių varančiųjų ratų pavarą, silpnesnius arba galingesnius variklius.
Lietuvoje „Audi Q3 Sportback“ debiutuos 2019 m. rudenį.