• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Audi praneša sukonstravę iš tiesų neįprastą aukštos klasės limuziną, kurį pavadino Audi A8 L extended. Tai pagal užsakymą pagamintas vienetinis pailgintas šešiavietis limuzinas. Kitaip nei daugelio konkurentų, visos 3 sėdynių eilės (6 vietos) yra nukreiptos eismo kryptimi. Automobilio ilgis - 6,36 m., o ratų bazė - 4,22 m., arba net 1,09 m ilgesnė, nei įprasto Audi A8.
Po variklio gaubtu montuojamas 228 kW (310 AG) pajėgumo 3.0 TFSI benzininis variklis, išvystantis iki 440 Nm sukimo momentą. Įsibėgėjimas nuo iki 250 km/val. tetrunka 7,1 sek., o maksimalus ribotuvų leidžiamas greitis - 250 km/val.
Pavarų dėžė – 8 laipsnių tiptronic, ratų pavara – nuolatinė visų ratų quattro pavara. Už įspūdingų išskirtinio dizaino 19 colių lengvo lydinio ratlankių slypi iš Audi S8 pasiskolinta sportinė stabdžių sistema su masyviomis apkabomis ir anglies pluošto stabdžių diskais, puikiai stabdanti maksimaliu greičiu skriejantį daugiau nei 6 m ilgio ir beveik 2,5 t (2418 kg) sveriantį limuziną.
Pirmieji pranešimai ir nutekintos fotografijos apie šį išskirtinį limuziną pasirodė maždaug prieš metus. Tačiau jau šiemet jį jau bus galima užsisakyti pas bet kurį Audi įgaliotąjį atstovą ir automobilis bus pagamintas vienetinės Audi produkcijos ateljė dukterinėje bendrovėje.

Audi praneša sukonstravę iš tiesų neįprastą aukštos klasės limuziną, kurį pavadino Audi A8 L extended. Tai pagal užsakymą pagamintas vienetinis pailgintas šešiavietis limuzinas. Kitaip nei daugelio konkurentų, visos 3 sėdynių eilės (6 vietos) yra nukreiptos eismo kryptimi. Automobilio ilgis - 6,36 m., o ratų bazė - 4,22 m., arba net 1,09 m ilgesnė, nei įprasto Audi A8.
Po variklio gaubtu montuojamas 228 kW (310 AG) pajėgumo 3.0 TFSI benzininis variklis, išvystantis iki 440 Nm sukimo momentą. Įsibėgėjimas nuo iki 250 km/val. tetrunka 7,1 sek., o maksimalus ribotuvų leidžiamas greitis - 250 km/val.
Pavarų dėžė – 8 laipsnių tiptronic, ratų pavara – nuolatinė visų ratų quattro pavara. Už įspūdingų išskirtinio dizaino 19 colių lengvo lydinio ratlankių slypi iš Audi S8 pasiskolinta sportinė stabdžių sistema su masyviomis apkabomis ir anglies pluošto stabdžių diskais, puikiai stabdanti maksimaliu greičiu skriejantį daugiau nei 6 m ilgio ir beveik 2,5 t (2418 kg) sveriantį limuziną.
Pirmieji pranešimai ir nutekintos fotografijos apie šį išskirtinį limuziną pasirodė maždaug prieš metus. Tačiau jau šiemet jį jau bus galima užsisakyti pas bet kurį Audi įgaliotąjį atstovą ir automobilis bus pagamintas vienetinės Audi produkcijos ateljė dukterinėje bendrovėje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

A8 L (2)


Didžiąją automobilio kūrimo laiko dalį užėmė kėbulo adaptavimo darbai. Audi kėbulų meistrai tvirtina, jog teko perkurti beveik visą Audi A8 kėbulą, imant nuo pat pirmojo statramsčio. Daug pastangų įdėta siekiant kėbulo dizaino vientisumo, kad tai atrodytų kaip vienalytis išbaigtas raiškaus silueto automobilis, o ne įprastas per pusę perpjautas ir viena ar keliomis papildomomis sekcijomis ištęstas prailgintas limuzinas, gaminamas įprastu būdu.
Po perkurtu kėbulu slepiasi taip pat stipriai perkurtas Audi Space Frame stiliaus rėmas, papildytas prailgintais ir papildomais standumą užtikrinančiais elementais. Inžinieriai tikina, kad kaip tokio ilgio limuzinas yra super standus ir kad jo kėbulo standumas beveik nenusileidžia serijinės gamybos prailgintos bazės Audi A 8L.
Šis reprezentatyvus XXL sedanas dažomas diskretiška mėlyno metaliko spalva, papildomai galima pasirinkti ir kitas spalvas ar dvispalvius jų derinius.

REKLAMA

A8 L (3)


Vienas išskirtinių šio automobilio bruožų – didžiulis 2,4 m ilgio skaidrus panoraminis stogas su išmania žaliuzių sistema, leidžiantis visų sėdynių eilių keleiviams mėgautis dangaus mėlyne, tuo pat metu neperkepant tiesioginės saulėkaitos spinduliuose.
Antrosios ir trečiosios eilės sėdynės savo funkcionalumu nenusileidžia tradiciškai daugiafunkcinėms vairuotojo ir priekinio keleivio sėdynėms. Jos taip pat aptrauktos oda, vėdinamos, šildomos, galima papildomai užsakyti ir masažo funkciją. Be to, jos turi beveik visas vairuotojo sėdynės reguliavimo galimybes, pradedant galvos atramos padėtimi, baigiant centrinio nugaros išlinkimo intensyvumu bei šoninių liemens atramų standumu.
Tarp antrosios ir trečiosios eilės sėdynių eina ištęsta centrinė konsolė, kurioje yra visos komforto funkcijos ir pramogų valdymo galimybės: nepriklausomas trijų zonų oro kondicionierius, atskiri automagnetolos bei navigacijos sistemų valdikliai

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų