Didžiąją automobilio kūrimo laiko dalį užėmė kėbulo adaptavimo darbai. Audi kėbulų meistrai tvirtina, jog teko perkurti beveik visą Audi A8 kėbulą, imant nuo pat pirmojo statramsčio. Daug pastangų įdėta siekiant kėbulo dizaino vientisumo, kad tai atrodytų kaip vienalytis išbaigtas raiškaus silueto automobilis, o ne įprastas per pusę perpjautas ir viena ar keliomis papildomomis sekcijomis ištęstas prailgintas limuzinas, gaminamas įprastu būdu.
Po perkurtu kėbulu slepiasi taip pat stipriai perkurtas Audi Space Frame stiliaus rėmas, papildytas prailgintais ir papildomais standumą užtikrinančiais elementais. Inžinieriai tikina, kad kaip tokio ilgio limuzinas yra super standus ir kad jo kėbulo standumas beveik nenusileidžia serijinės gamybos prailgintos bazės Audi A 8L.
Šis reprezentatyvus XXL sedanas dažomas diskretiška mėlyno metaliko spalva, papildomai galima pasirinkti ir kitas spalvas ar dvispalvius jų derinius.
Vienas išskirtinių šio automobilio bruožų – didžiulis 2,4 m ilgio skaidrus panoraminis stogas su išmania žaliuzių sistema, leidžiantis visų sėdynių eilių keleiviams mėgautis dangaus mėlyne, tuo pat metu neperkepant tiesioginės saulėkaitos spinduliuose.
Antrosios ir trečiosios eilės sėdynės savo funkcionalumu nenusileidžia tradiciškai daugiafunkcinėms vairuotojo ir priekinio keleivio sėdynėms. Jos taip pat aptrauktos oda, vėdinamos, šildomos, galima papildomai užsakyti ir masažo funkciją. Be to, jos turi beveik visas vairuotojo sėdynės reguliavimo galimybes, pradedant galvos atramos padėtimi, baigiant centrinio nugaros išlinkimo intensyvumu bei šoninių liemens atramų standumu.
Tarp antrosios ir trečiosios eilės sėdynių eina ištęsta centrinė konsolė, kurioje yra visos komforto funkcijos ir pramogų valdymo galimybės: nepriklausomas trijų zonų oro kondicionierius, atskiri automagnetolos bei navigacijos sistemų valdikliai